روایت عاشقانه از دوران کرونا در دوران کوران منتشر شد

به گزارش هیو بلاگ، رمان دوران کوران نوشته سید حسام الدین رایگانی توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

روایت عاشقانه از دوران کرونا در دوران کوران منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، رمان دوران کوران اثر سید حسام الدین رایگانی، از شب و روزهایی می گوید که ما از آنها بی خبریم! این رمان، داستانی عاشقانه و اجتماعی در بستر روزگار کرونایی است. در طول مطالعه کتاب، به روایت هایی حقیقی از کادر درمان و فضای بیمارستان ها برمی خوریم که با تخیل تلفیق شده اند تا یک ملودرام کم نظیر رقم بخورد.

سید حسام الدین رایگانی که پیش از این، کتاب ایهام را به نگارش درآورده است، این بار با حضور در بیمارستان های مسیح دانشوری، بعثت و بقیه الله، و با مصاحبه با کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران، سعی بر خلق داستانی تلفیقی داشته که بر مبنای مسائل روز، مخصوصا بیماری کرونا باشد. کتاب در بستر دو ماه ابتدایی شیوع ویروس کرونا به نگارش درآمده است.

در بخشی از این رمان می خوانیم: از مرور خاطرات، لبخندِ سردی روی صورتم می نشیند و سریع محو می گردد. آن دلخوشی های دوست داشتنی، حالا جایشان را به تردید و ترس داده اند. دارم فکر می کنم شاید حواسمان نبود... شاید قدر یک دست دادن ساده را هم ندانستیم که حالا باید از فاصله دو متری و با احتیاط معاشرت کنیم. شاید حالا آن بهانه های شیرین، آن جمع شدن های بدون واهمه، آن خندیدن های بلند و آن مسافرت های پر خاطره، تبدیل به حسرتی شده اند که معلوم نیست این مریضی تا کی می خواهد نبودنشان را به رخمان بکشد...

خلوت شدن یک باره شهر، دلم را حتی برای ترافیک هایش تنگ نموده است... خلوت شدنی که به دلیل تعطیلات یا استراحت نیست! دلیلش ویروس مرموزی ا ست که بلای روح مردم شده و همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است. حال و هوای شهر گرفته شده. خبری از پارک های شلوغ و صدای بچه ها نیست. خبری از حضور دانش آموزان و دانش جویان کوله به دوش در خیابان ها نیست. خبری از ازدحام در میوه فروشی ها و صف نان نیست! خبری از نبض همیشگی جامعه نیست... هیچ خبری نیست جز خبرِ نحس کرونا و کرونا و کرونا....

انتشارات کتابستان در راستای قدردانی از زحمات کادر درمانی کشور و فراوری آثار ادبی مرتبط با مسائل روز، این کتاب 313صفحه ای را با قیمت 45هزار تومان عرضه نموده است.

4028/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5404

به "روایت عاشقانه از دوران کرونا در دوران کوران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت عاشقانه از دوران کرونا در دوران کوران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید