پاسخ بعیدی نژاد به سفیر آمریکا

به گزارش هیو بلاگ، سفیر ایران در لندن خطاب به همتای آمریکایی در لندن مطرح نمود: او به جای ریختن اشک تمساح برای یک زندانی ایرانی، از سرکوب معترضان آمریکایی در خانه خودشان شرمگین باشد.

پاسخ بعیدی نژاد به سفیر آمریکا

به گزارش خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (چهارشنبه) در توئیتی با اشاره به اظهارات برایان هوک که خواهان آزادی یک زندانی در ایران شده است، در توئیتر خطاب به همتای خود که این توئیت را بازتاب داده بود، نوشت: سفیر آمریکا در انگلیس در شرایطی که هموطنانش در حال سر دادن شعار جان سیاه پوستان اهمیت دارد، به طرز وحشیانه ای در خانه خودشان سرکوب می شوند، باید از اشک تمساحی که برای بازداشت یک ایرانی می ریزد، شرمگین باشد.

وی اضافه نمود: او نمی تواند ده ها هزار شهروند معترض در لندن را که خواهان توقف خشونت علیه بی گناهان و احترام به حقوق بشر هستند را مشاهده کند؟

براساس این گزارش، برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران در توئیتی مدعی شده که ایرانیان اقدام به بازداشت غیرمنصفانه زندانیان زیادی نموده و خواهان آزادی زندانیان از جمله مراد طاهباز شهروند انگلیسی - آمریکایی در ایران شده و گفته که ما و متحدانمان خواهان آزادی این افراد هستیم.

310311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3981

به "پاسخ بعیدی نژاد به سفیر آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ بعیدی نژاد به سفیر آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید