همسر خلبان هواپیمای اوکراینی : به او گفتم پرواز نکن

به گزارش هیو بلاگ، کاترینا گاپوننکو همسر خلبان هواپیمای اوکراینی به اسکای نیوز گفت: به او گفتم پرواز نکن! این کار را نکن! اما او گفت: نمی توانم حرفم را عوض کنم. اگر من نروم، کس دیگری نیست. اگر پرواز در برنامه باشد، باید پرواز کنم. از او خواستم بماند.

همسر خلبان هواپیمای اوکراینی : به او گفتم پرواز نکن

دریافت 2 MB

خلبان هواپیمای اوکراینی - با سابقه 11 هزار ساعت پرواز، روز هفتم ژانویه هواپیمای بوئینک 737 را در تهران به زمین نشاند. قرار بود هواپیما روز بعد، 8 ژانویه تهران را به مقصد کیف ترک کند که چند دقیقه پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی، هدف حمله موشکی قرار گرفت و سقوط کرد.

در این سانحه کلیه کادر پرواز هواپیما و 176 مسافر - که عمدتا شهروندان ایرانی، کانادایی و اوکراینی بودند، در دم جان باختند.

خانم گاپوننکو این اظهارات را ضمن دیدار از محل یادبود همسرش و ده کادر پرواز هواپیمای ساقط شده در فرودگاه بین المللی بوریس پیل اوکراین بیان می داشت، که در این سانحه کشته شدند. این فاجعه برای دو دختر 11 و 6 ساله او به مراتب دشوارتر بوده است.

او گفت: آنها نمی فهمند چرا چنین حادثه ای روی داده است. نمی فهمند آینده چطور خواهد بود. آنها منتظر پدرشان هستند؛ امیدوارند برگردد.

منبع: independent

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: چمدان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2697

به "همسر خلبان هواپیمای اوکراینی : به او گفتم پرواز نکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر خلبان هواپیمای اوکراینی : به او گفتم پرواز نکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید