فیفا دوباره پنجره امید پرسپولیس را بست!

به گزارش هیو بلاگ، فدراسیون جهانی فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را دوباره رد کرد.

فیفا دوباره پنجره امید پرسپولیس را بست!

به گزارش خبرنگاران در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا برای پرداخت مطالبات یکی از بازیکنان خارجی استفاده نموده است که مدیر روابط عمومی فدراسایون فوتبال این خبر را رد کرد.

امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر گفت: باشگاه پرسپولیس درخواست داشت، جهت پرداخت مبالغ مربوط به یکی از بازیکنان خارجی سابق خود از منبع طلب این باشگاه بابت سهم 4 بازیکن آن ها در جام جهانی پرداخت گردد که این موضوع با پاسخ رد فیفا روبرو شد. فدراسیون بین المللی فوتبال در پاسخ اعلام نمود سهم بازیکنان محاسبه و تعیین نشده است. بر این اساس تخصیصی از محل منابع مالی ایران و باشگاه پرسپولیس در فیفا در این باره صورت نگرفت.

فیفا با توجه به تحریم های وضع شده از سوی خزانه داری آمریکا سال های سال است که عایدی فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های ایرانی را مسدود نموده است و ناگزیر فدراسیون فوتبال و باشگاه های ایرانی از این منابع برای پرداخت بدهی های خارجی استفاده می نمایند. به نظر می رسد به تازگی فدراسیون فوتبال بدهی به مارک ویلموتس را از این طریق پرداخت نموده است. احتمالا در آینده باشگاه پرسپولیس می تواند از عایدی حضور بازیکنان خود در جام جهانی برای پرداخت بدهی های خارجی استفاده کند. پرسپولیس پیش تر یک بار با فدراسیون فوتبال نامه نگاری نموده بود که دستمزد رادو را از این طریق پرداخت کند که ظاهرا موانعی در این مسیر به وجود آمد و در نهایت مجبور شد، دستمزد این بازیکن را مستقیم پرداخت کند تا به مجوز حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13675

به "فیفا دوباره پنجره امید پرسپولیس را بست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا دوباره پنجره امید پرسپولیس را بست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید