شفیعی: دولت سال ها سهم شهرداری از جرائم هدایت و رانندگی را پرداخت نکرده

به گزارش هیو بلاگ، بیست و هشتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهر های ایران به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، امروز 27 دی 1400، در هتل المپیک برگزار گردید.

شفیعی: دولت سال ها سهم شهرداری از جرائم هدایت و رانندگی را پرداخت نکرده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمجتبی شفیعی، معاون شهردار تهران در این نشست گفت: بیشتر همکارانی که در این جلسه حضور دارند در دوره نو مدیریت شهری منصوب شده و آماده تغییر و تحول در شهر های خود هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: شهرداران و مدیران شهری کلان شهر ها در پی برطرف مسائل و ارائه راه چاره های مشترک و تخصیص منابع هستند و امیدواریم شاهد تحولاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر ها باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به همدلی و هماهنگی بی نظیری که در مدیریت اجرایی کشور ایجاد شده، امیدواریم در رسیدن به اهداف خود و خدمات رسانی به شهروندان، تسریع صورت بگیرد.

شفیعی با بیان این که موضوع حمل و نقل و ترافیک، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائل و دغدغه های مدیریت شهری در ایران و حتی در کلان شهر های جهان است اضافه کرد: بنابراین همه ما مسئولیت سنگینی برای برطرف یا کاهش مسائل ترافیکی داریم و باید برنامه های علمی و موثر و اقدامات جدی در این زمینه داشته باشیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که دولت سال هاست سهم شهرداری ها از جرائم هدایت و رانندگی را پرداخت ننموده است، اضافه کرد: ما در ملاقات با رئیس جمهور این موضوع را مطرح کردیم و رئیس جمهور محترم اعلام کردند این قضیه را پیگیری می نمایند.

وی گفت: در زمینه پرداخت سهم شهرداری ها از جرائم هدایت و رانندگی، تخلف آشکار قانونی اتفاق افتاده و دیوان محاسبات نیز به این قضیه ورود نموده و قرار شده که دولت به وسیله تهاتر یا روش دیگری به این موضوع ورود کند و مطالبات شهرداری ها پرداخت گردد.

شفیعی اظهار داشت: کوشش می کنیم با برگزاری نشست های تخصصی مانند امروز شاهد بهبود شرایط حمل و نقل در شهر های مختلف باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10412

به "شفیعی: دولت سال ها سهم شهرداری از جرائم هدایت و رانندگی را پرداخت نکرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفیعی: دولت سال ها سهم شهرداری از جرائم هدایت و رانندگی را پرداخت نکرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید