سلطانی فر: به اینفانتینو گفتم انتخابات فوتبال در چهارچوب اساسنامه است

به گزارش هیو بلاگ، وزیر ورزش و جوانان گفت: به رییس فیفا گفتم انتخابات فدراسیون ایران در چهارچوب اساسنامه و در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار می گردد.

سلطانی فر: به اینفانتینو گفتم انتخابات فوتبال در چهارچوب اساسنامه است

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی نوجوانان در لوزان سوئیس گفت: دیداری با اینفانتینو داشتیم. من در خصوص مسائلی که در فدراسیون فوتبال به دنبال بیماری اقای تاج رخ داده توضیحاتی دادم. او خیلی ابراز تاسف کرد که این بیماری برای اقای تاج به وجود آمده است.

او ادامه داد: من به اینفانتینو گفتم هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اقتدار سرپرست موقت فدراسیون را انتخاب نموده است. بنا است که در چهارچوب اساسنامه فدراسیون فوتبال در کوتاه ترین زمان ممکن زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم تا رییس بعدی انتخاب گردد.

سلطانی فر همچنین درباره حضورش در سوئیس نیز. گفت: از ماه ها قبل توسط مقامات مختلف کمیته بین المللی المپیک از من دعوت شده بود در خصوص مسائل فی مابین و چگونگی حضور کاروان ایران در المپیک توکیو بحث، مذاکره و گفتگو کنیم. خوشبختانه این هماهنگی انجام شد که در المپیک زمستانی نوجوانان این کار انجام گردد. در جلساتی که خواهیم داست کوشش می کنیم ملاحظاتی که وجود دارد همچنین توانمندی ها و ظرفیت ورزش ایران را بیان کنیم. همچنین از ظرفیت و توانمندی های کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های جهانی استفاده کنیم.

او اضافه کرد: دیدار مختلفی با رییس چند فدراسیون جهانی و توماس باخ و معاونان او پیش بینی شده است و فرصت خوبی است تا در خصوص ملاحاظاتی که در بعضی رشته ها به وجود آمده است، بحث های خوبی را داشته باشیم. انشاءالله کار را به گونه ای جلو ببریم که به حضور قدرتمند ما در المپیک 2020 منجر گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1469

به "سلطانی فر: به اینفانتینو گفتم انتخابات فوتبال در چهارچوب اساسنامه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: به اینفانتینو گفتم انتخابات فوتبال در چهارچوب اساسنامه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید