ترامپ: معاون شدن ایوانکا مسخره است!

به گزارش هیو بلاگ، فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار گزارش هایی درباره قصد او برای مشخص دخترش ایوانکا ترامپ برای سِمت معاون ریاست جمهوری این خبر را جعلی، غلط و مسخره خواند.

ترامپ: معاون شدن ایوانکا مسخره است!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در فاصله یک روز مانده به اولین مناظره خود با جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری به رسانه های اخبار جعلی به دلیل انتشار خبر کوشش او برای مشخص دخترش به عنوان معاون رئیس جمهور تاخت.

پیشتر رسانه های آمریکایی از قبیل سی ان ان گزارش دادند که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 قبل از پیروزی در انتخابات قصد داشته دخترش ایوانکا را به عنوان معاون خود معرفی کند. ریک گیتس، معاون رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ این مسئله را در کتابی که قرار است به زودی چاپ گردد فاش نموده است.

مطابق ادعاهای این کتاب، ترامپ درباره معاونی که قصد داشته انتخاب کند گفته است: فکر می کنم [معاونم] باید ایوانکا باشد. نظرت درباره اینکه ایوانکا معاونم بگردد چیست؟

گیتس نوشت: همه ما اینقدر از ترامپ شناخت داشتیم که دهان هایمان را ببنیدیم و نزنیم زیر خنده.. ترامپ در ادامه گفته است: ایوانکا هم باهوش است، هم فهمیده است و هم زیبا و مردم هم دوستش خواهند داشت.

طبق مطالب این کتاب، در نهایت خود ایوانکا ترامپ بود که پدرش را از این ایده منصرف کرد و به او گفت: نه پدر جان. این پیشنهاد خوبی نیست.

انتشار این خبر و جنجال ها در آمریکا سبب شد که رئیس جمهور این کشور در پیغامی توییتری امروز سه شنبه خود به آن واکنش نشان دهد.

ترامپ در این پیغام نوشت: رسانه اخبار جعلی، سی ان ان حالا دارد واقعا این گزارش را منتشر می نماید که من می خواستم با دخترم ایوانکا به عنوان معاون رئیس جمهور در انتخابات 2016 رقابت کنم.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: (این خبر) غلط و کاملا مسخره است. این افراد (سی ان ان) انسان های مریض هستند.

تکذیب توییتری خبر کوشش ترامپ برای مشخص دخترش به سِمت معاونت ریاست جمهوری در شرایطی صورت گرفته که از ابتدای ریاست جمهوری او، به دلیل عضویت دختر و دامادش به عنوان مشاور او در کاخ سفید بارها درباره حضور اعضای خانواده او در مناصب مهم دولتی انتقاد شده بود.

توییت ترامپ در فاصله یک روز مانده به اولین مناظره او با جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات منتشر شد. این مناظره قرار است بامداد چهارشنبه (فردا) به وقت تهران برگزار گردد.

310 310

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5504

به "ترامپ: معاون شدن ایوانکا مسخره است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: معاون شدن ایوانکا مسخره است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید