بیرانوند تیم جدیدش را تعیین کرد ، اشتباه بزرگ پرسپولیس و ادعای فرد نزدیک به بیرانوند

به گزارش هیو بلاگ، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از فسح قرارداد با پرسپولیس، بر سر دوراهی پیوستن به استقلال یا حضور در لیگ عربستان قرار گرفته است.

بیرانوند تیم جدیدش را تعیین کرد ، اشتباه بزرگ پرسپولیس و ادعای فرد نزدیک به بیرانوند

به گزارش خبرنگاران، همه چیز از یک اختلاف ساده استارت خورد، اختلافی که حالا به کلافی سردرگم تبدیل شده است و بیرانوند و پرسپولیس را وارد چالش بزرگی نموده است. علیرضا بیرانوند که نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی ایفا کرد برای تسویه حساب با مدیران تیمش تماس گرفت اما متوجه شد بر سر درصد به جامانده قراردادش به مشکل بزرگی خورده است.

اختلاف اصلی بیرانوند و باشگاه پرسپولیس بر سر آپشن ها بود. بیرانوند معتقد بود هنوز 40 درصد از قراردادش را از پرسپولیس طلب دارد ولی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت او کمتر از 30 درصد طلب دارد. همین موضوع باعث شد تا کار بیرانوند و پرسپولیس به نوتیس دادن و فسخ قرارداد بکشد.

بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس سه هفته وقت داشت تا با پرداخت 250 هزار دلار جدا گردد، او در این مدت می توانست به همین شکل برود اما صبر کرد تا شاید مذاکرات به نتیجه برسد. وقتی تیم ملی می خواست راهی تورنمنت کافا گردد، او پیشنهاد بزرگی را از لیگ عربستان دریافت می نماید، مذاکرات خیلی سریع انجام و توافقات مقدماتی صورت می گیرد.

باشگاه مورد نظر نامه ای را برای این بازیکن ارسال و تمامی بندهای قرارداد را تشریح نموده بود.

بعد از قهرمانی در تورنمنت کافا به همراه تیم ملی بیرانوند چندین بار برای دریافت مطالباتش با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته اما جواب قانع کننده ای دریافت نمی نماید تا به عنوان آخرین راه چاره فسخ قرارداد انجام دهد.

او حالا می تواند آزادانه برای ادامه دوران فوتبالش تیم تازه خود را انتخاب کند و با توجه به اینکه پیشنهاد تیم عربستانی آنقدر بالاست به نظر می رسد او به این کشور برود.

پیشنهاد نماینده عربستان 6 میلیون دلار برای دو فصل است. آنها پاداش های ویژه ای را در بندهای قرارداد گنجانده اند که باعث خواهد شد قرارداد بیشتر هم گردد.

اشتباه پرسپولیس آنجا بود که در جلسه ای که با بیرانوند داشت می توانست راه فسخ قرارداد را با دریافت مطالباتش ببندد اما این کار را انجام نداد.

بیرانوند از استقلال پیشنهاد دارد این پیشنهاد از لحاظ مالی سنگین است اما یکی از دوستان نزدیک وی گفت: علیرضا آدم احساساتی است و بعید به نظر می رسد به خاطر خاطرات خوبی که با طرفداران دارد، راهی استقلال گردد.

استقلال برای دو فصل، مبلغ 60 میلیارد به بیرانوند پیشنهاد داده است. استقلال برای سال اول 30 میلیارد و سال دوم، 60 میلیارد به او پیشنهاد داده است. جمعا 90 میلیارد که با در نظر گرفتن آپشن ها، این رقم به حدود 100 میلیارد تومان برای دو فصل خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13807

به "بیرانوند تیم جدیدش را تعیین کرد ، اشتباه بزرگ پرسپولیس و ادعای فرد نزدیک به بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند تیم جدیدش را تعیین کرد ، اشتباه بزرگ پرسپولیس و ادعای فرد نزدیک به بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید