بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از کارگاه های صنایع دستی

به گزارش هیو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در هفته جهانی صنایع دستی از کارگاه های فعال رشته های هنری بازدید و از هنرمندان تقدیر کرد.

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از کارگاه های صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری 22 خردادماه 99 از کارگاه هفت رنگ استاد رضا شیشه گر، کارگاه قلم زنی و دوات گری استاد صدر و همچنین از کارگاه محمد هادی نطاق فعال درحوزه محصولات چوبی در شیراز بازدید کرد.

او با تقدیر از زحمات ارزشمند این هنرمندان، گفت: صنایع دستی یکی از حوزه های کاری پررونق و پیروز محسوب می گردد که صنعتگران این عرصه در استان ضمن یاری به ایجاد اشتغال و رونق مالی، فرهنگ اصیل و سنت های بومی را با نقش و نگاره های هنری احیا و برای آیندگان حفظ می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اضافه کرد: باید از منسوخ شدن و به فراموشی سپرده شدن صنایع دستی استان با برگزاری کارگاه های آموزشی جلوگیری گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3995

به "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از کارگاه های صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از کارگاه های صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید