بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می گردد

به گزارش هیو بلاگ، ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می گردد.

بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می گردد

قضیه چیست؟

نادر فلاحی اظهار کرد: در راستای تامین گرمایش بازار تاریخی اردبیل رایزنی های اساسی صورت گرفته و کوشش و جدیت بر حل مسائل در این حوزه با تامین گرمایش برای رفاه حال بازاریان و شهروندان و گردشگران است.

وی تامین گرمایش به وسیله پنل های خورشیدی را از جمله برنامه ها در این راستا برشمرد و بیان نمود: در صورت احتیاج به لوله کشی گاز با تامین اعتبار به وسیله این اداره کل و خودیاری اهالی بازار این طرح از پشت بام بازار انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به دیگر طرح های در دست اجرا در این بازار تاریخی گفت: طرح توسعه سرای برنج فروشان و نیز سرای پنبه فروشان و انشعاب برای ایجاد کانال آب از دیگر برنامه هایی است که در بازار تاریخی اردبیل اجرا می گردد.

فلاحی با اشاره به دیگر طرح ها و پرونده های در دست آنالیز بیان کرد: در خصوص راه اندازی اکوکمپ کپز لاهرود توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با توجه به باستانی بودن منطقه و وجود قبور باستانی ضروری است این اقدام پس از کاوش محوطه توسط اداره کل انجام گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع صدور موافقت اصولی برای راه اندازی اکوکمپ گردشگری در این محوطه پس از کاوش و برطرف موانع و مسائل در این رابطه و بعد از اعلام نتیجه کاوش انجام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7588

به "بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار اردبیل با پنل های خورشیدی مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید