ایرانی ها با قوی شدن در داخل و جهش مالی به مصیبت ها انتها می دهند

به گزارش هیو بلاگ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت نوروز توضیح داد که موج بلند اراده ملی با قوی شدن در داخل، بخصوص با جهش مالی در سال پیش رو به مصیبت ها انتها خواهد داد.

ایرانی ها با قوی شدن در داخل و جهش مالی به مصیبت ها انتها می دهند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، محسن رضایی در پیغام نوروزی، حلول سال 1399 را به ملت ایران تبریک گفت.

متن این به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، از خدای متعال می خواهم سال جدید را سال انتها شداید جاری و آغاز فصلی نو از نزول نعمت های بیکرانش به ملت ایران قرار دهد.

سالی که گذشت، پر از حوادث تلخ و شیرین بود. وقوع سیل، سقوط هواپیما و شیوع کرونا کام همهٔ ما را تلخ کرد. شهادت برادر از جان عزیزترم حاج قاسم غمی عظیم بر قلب های ما بر جا گذاشت؛ اما با شهادت او انقلاب عظیمی آغاز شد که رستاخیز ارزش های انقلاب بود و با تشیع پیکر پاکش به اوج خود رسید.

جوش وخروش مردم در کمک و برادری و کار برای خدا در سیل و کرونا همبستگی ملی را تقویت کرد. اینک، موج بلند اراده ملی در ایران دوباره سر بلند نموده است تا با قوی شدن در داخل، بخصوص با جهش مالی در سال پیش رو و فراهم کردن مقدمات اخراج امریکا از منطقه، به این مصیبت ها انتها دهد. ملت ما با ضربه ای کاری به حیثیت آمریکا در ساقط کردن پهپاد پیشرفته و موشک باران پایگاه نظامی اش در منطقه و آغاز مبارزه جدی با فساد و انتخاب نمایندگان انقلابی برای مجلس پیش رو در داخل کشور پرچم فکر انقلابی و فعالیت جهادی را بلند نموده است.

سالی که گذشت، سال انتها اندیشهٔ چشم به آسمان بیگانگان دوختن و تفکر آمریکایی در سپهر حکمرانی کشور نیز بود. با آشکار شدن بی ارادگی و بی عملی اروپایی ها و بدعهدی آمریکایی ها، دیگر کمترین اعتباری برای چشم دوختن به دست غربی ها به عنوان یک راستا حل مسائل کشور وجود نخواهد داشت.

از خدای متعال می خواهیم که در سال 99، ملت عظیم ایران با فراهم کردن زمینه شکل گیری یک دولت جوان و انقلابی، سومین گام خود را نیز با موفقیت بردارد و بهار دوم انقلاب را در گام دوم، رقم بزند.

انتهای پیغام/4106/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2497

به "ایرانی ها با قوی شدن در داخل و جهش مالی به مصیبت ها انتها می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها با قوی شدن در داخل و جهش مالی به مصیبت ها انتها می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید