گلایه های ملی پوش تکواندو از مسئولان دانشگاه آزاد

به گزارش هیو بلاگ، سعید رجبی با طرح این موضوع در حاشیه هفته ششم رقابتهای لیگ برتر به خبرنگاران گفت: در جریان رقابتهای جام جهانی به همراه تیم دانشگاه پیروز به کسب مدال طلا شدیم. با این وجود به مراسم تجلیل دانشجویان دانشگاه آزاد دعوت نشدیم. و جوایزی که به قهرمانان ملی این دانشگاه داده شد، به ما تعلق نگرفت.

گلایه های ملی پوش تکواندو از مسئولان دانشگاه آزاد

وی اضافه نمود: دوران خوبی را در زمان عضویت در دانشگاه آزاد سپری کردیم، ولی برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر من و میرهاشم حسینی با تیم شهرداری ورامین قرارداد امضا کردیم، بعد از این جریان برخورد آقایان با ما تغییر کرد. ما ورزشکاری نیستیم که قرارداد دو میلیاردی امضا کنیم و این وسط هشت میلیون مبلغی نباشد. جایزه ما برای قهرمانی جام دنیای هشت میلیون تومان بود که حق قانونی ما بود که با تصمیم آقایان به ما داده نشد. خیلی تشکر می کنم از این دوستانی که چنین تصمیمی گرفتند و حق ما را خوردند.

رجبی به غیبت خود در رقابتهای گرندپری مسکو اشاره نمود و گفت: در مسابقات صوفیه برابر نماینده کره جنوبی با رنکینگ دو دنیا مبارزه خوبی به نمایش گذاشتم و شرایط فزونی برابر اینر قیب را داشتم ولی مسائل داوری و امتیازاتی که بی دلیل برای او ثبت شد باعث با شکست میدان را ترک کنم. از دست دادن امتیازات این تورنمنت باعث شد تا نتوانم به شرایط حضور در مرحله نهایی برسم.

وی در خاتمه به رقابتهای لیگ هم اشاره نمود و گفت: شرایط خوبی در لیگ داریم و مسابقات این دوره به لحاظ فنی شرایط مناسبی دارد. امیدوارم هر تیمی بیشتر کوشش می نماید به هدف خود برسد هر چند تیم ما با ادامه همین فرایند بخت نخست کسب عنوان قهرمانی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 918

به "گلایه های ملی پوش تکواندو از مسئولان دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه های ملی پوش تکواندو از مسئولان دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید