کمبود سردخانه در ایالت آریزونای آمریکا برای نگهداری جان باختگان کرونا

به گزارش هیو بلاگ، با جهش شیوع ویروس کرونا در ایالت آریزونای آمریکا، گزارش ها حکایت از آن دارند که از 97 درصد ظرفیت سردخانه ها استفاده شده و مسئولان این ایالت به منظور پشتیبانی درخواست کامیون سردخانه دار نموده اند.

کمبود سردخانه در ایالت آریزونای آمریکا برای نگهداری جان باختگان کرونا

گروه بین الملل خبرنگاران- پایگاه خبری هیل در گزارشی به موضوع شیوع شدید کرونا در آمریکا و کمبود امکانات درمانی از جمله سردخانه برای نگهداری فوتی های ناشی از این ویروس پرداخته است.

هیل نوشته سردخانه آربازو به خاتمه ظرفیت خود نزدیک می گردد و دفتر آزمایشات پزشکی اعلام نموده که از 97 درصد ظرفیت آن استفاده شده است. مقام های آریزونا گفته اند دفتر آزمایش های پزشکی در کوشش است قراردادهایی برای دریافت کامیون های سردخانه دار منعقد کند.

شهردار شهر فنیکس مرکز ایالت آریزونا در گفت وگو با ای بی سی15 گفت کاخ سفید از درخواست او برای یاری بیشتر امتناع نموده است. وی گفت: من اندوهگین هستم. هفته سختی برای من بوده. داریم شهروندان زیادی را در آریزونا از دست می دهیم.

آریزونا شاهد افزایش شمار مبتلایان به کووید-19 بوده و اداره خدمات بهداشتی این ایالت تا روز آدینه از ابتلای 4 هزار و 221 مورد جدید و کشته شدن 44 نفر دیگر اطلاع داد.

تا روز آدینه تست کرونا 116 هزار و 892 نفر در آریزونا مثبت بوده و دو هزار و 82 نفر جان باخته اند.

یک مقام در این ایالت علت افزایش آغاز کرونا در این ایالت را بازگشایی زودهنگام کسب و کارها در این ایالت دانسته است. او می گوید: ما جزو آخرین ایالت هایی بودیم که به قرنطینه رفتیم و جزو اولین ایالت هایی که بازگشایی کسب و کارها در آن انجام شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4456

به "کمبود سردخانه در ایالت آریزونای آمریکا برای نگهداری جان باختگان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود سردخانه در ایالت آریزونای آمریکا برای نگهداری جان باختگان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید