کشف هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در هشتاد روز

به گزارش هیو بلاگ، تعداد استخراج کنندگان رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در هشتاد روز ابتدایی سال 1400 به 957 دستگاه رسید.

کشف هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در هشتاد روز

به گزارش خبرنگاران زنجان، نثار معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت در مصاحبه با روابط عمومی از کشف 957 ماینر و صرفه جویی 1197383 کیلووات ساعت از ابتدای سالجاری تا به امروز خبر داد.

وی در خصوص اقدامات اجرا شده در جهت مقابله با رمز ارزها علاوه بر اقدامات سراسری شرکت های توزیع برق سراسر کشور، همکاری و حساسیت در حوزه های انتظامی و قضایی سطح استان نقش بسزایی دارد و افزایش همکاری نهادهای مرتبط، پایش مستمر کنتورها و بررسی مصارف مشترکین با دیماند بالا، انجام بازدیدهای میدانی و برگزاری طرح های جهادی با استفاده از گروه های عملیاتی توزیع برق استان برای کنترل مصرف برق ، کاهش خاموشی ها و تامین برق پایدار ومطمئن ، کمک قابل توجهی کرده است.

نثارادامه داد: استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و متاسفانه در این زمان حساس کمبود برق بسکمک از سودجویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه ای اقدام می کنند.

معاون فروش وخدمات مشترکین عملکرد این شرکت در زمینه مبارزه با ماینر های غیرمجاز طی یکسال اخیر را کشف 2144 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز اعلام و میزان صرفه جویی در انرژی برق را 7085018 کیلووات ساعت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در صورتیکه شهروندان افرادی که به استخراج رمز ارز مشغول هستند را معرفی کنند، پس از بررسی و تایید صحت گزارش ارائه شده، پاداش دریافت خواهند کرد.

در پایان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود:مردم شریف استان در صورت اطلاع و یا مشاهده مراکز غیرقانونی دستگاه های ارز دیجیتال، می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 33442342-024 و یا ارسال پیام به شماره 3000290143 ضمن رعایت محرمانگی اطلاعات ارایه شده نسبت به ثبت گزارش مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز به نام خود اقدام کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8455

به "کشف هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در هشتاد روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در هشتاد روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید