کاهش 50 درصدی حقوق روسا، وزرا و نمایندگان سابق لبنان

به گزارش هیو بلاگ، نخست وزیر لبنان از تایید سند اصلاحات خود شامل کاهش 50 درصدی حقوق روسا، وزرا و نمایندگان سابق این کشور اطلاع داد.

کاهش 50 درصدی حقوق روسا، وزرا و نمایندگان سابق لبنان

به گزارش اسکای نیوز، سعد حریری، نخست وزیر لبنان پس از جلسه امروز (دوشنبه) دولت در کاخ بعبدا اظهار کرد: هدف از اقدامات سیاسی حفظ کرامت مردم است و این امر با داشتن آزادی، استقلال و حاکمیت و اینکه مردم از خدمات اصلی برخوردار باشند، محقق می گردد.

نخست وزیر لبنان گفت: تظاهرات موانع سیاسی بسیاری را در هم شکست و هویت ملی یکپارچه لبنان را به آن بازگرداند.

حریری با اشاره به اینکه درخواست تظاهرنمایندگان برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی را تایید می نماید، گفت: هرگز از تظاهرنمایندگان نخواهیم خواست اقدامات اعتراضی خود را متوقف نمایند.

وی اضافه کرد: این تظاهرات ناشی از احساس خشم و ناامیدی جوانان است.

او درباره اصلاحات نیز گفت: اصلاحات گامی در جهت حل بحران مالی کشور است و ما از سرمایه گذاران برای حل مشکل ارتباطات یاری می خواهیم.

او درباره اصلاحات جدید گفت: بودجه با کسر 0.6 درصدی و بدون معین مالیات های جدید برای مردم، بانک لبنان و دیگر بانک ها خواهد بود، همچنین حقوق روسا، وزرا و نمایندگان فعلی و سابق 50 درصد و بودجه شورای توسعه و سازندگی 70 درصد کاهش می یابند، پیش نویس قانون عفو عمومی نیز تا سرانجام امسال میلادی تصویب می گردد و 20 میلیارد دیگر برای حمایت از خانواده های فقیر و 160 میلیون دلار برای حمایت های وام های مسکن اختصاص می یابند.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 547

به "کاهش 50 درصدی حقوق روسا، وزرا و نمایندگان سابق لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 50 درصدی حقوق روسا، وزرا و نمایندگان سابق لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید