پرهیزکار: به ما گفتند مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در آبان برگزار می گردد اما هنوز نامه رسمی AFC نرسیده است

به گزارش هیو بلاگ، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت شفاهی، آبان ماه را تاریخ مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت.

پرهیزکار: به ما گفتند مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در آبان برگزار می گردد اما هنوز نامه رسمی AFC نرسیده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شب گذشته (پنجشنبه) نامه ای در فضای مجازی با سربرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) منتشر شد که در آن، تاریخ قطعی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روزهای 4 تا 15 نوامبر سال 2020 (14 تا 25 آبان) اعلام شده بود.

داود پرهیزکار در همین باره به خبرنگاران گفت: هنوز نامه رسمی برای اعلام قطعی مسابقات به ما نرسیده است، اما با توجه به اهمیت موضوع، تاریخ رقابت ها را به وسیله AFC پیگیری کردیم که تاریخ 14 تا 25 آبان به ما اعلام شد. البته این تاریخ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. تایلند هنوز پیگیر میزبانی مسابقات است. ما هم پیش تر پیگیری کردیم که اگر امکان تغییر میزبان مسابقات وجود دارد، این بازی ها را در ایران برگزار کنیم. با این وجود تا نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون نرسد، نمی توانیم بگوییم چه اتفاقی رخ می دهد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره برنامه این کمیته، در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در آبان اعلام نمود: تورنمنت کاسپین را پیش رو داریم و کوشش می کنیم این مسابقات را پیش از آبان برگزار کنیم. تورنمنتی چهارجانبه در تایلند داریم که کوشش می کنیم این بازی ها را به قبل از رقابت های قهرمانی آسیا موکول کنیم. کوشش می کنیم بیشترین بهره را از این زمان ببریم. ما باید پلن دوم خود را اجرا کنیم تا در صورت رسیدن نامه AFC، بازی های محبت آمیز بیشتری تدارک ببینیم و افتخار ایران در آسیا و دنیا را حفظ کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3891

به "پرهیزکار: به ما گفتند مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در آبان برگزار می گردد اما هنوز نامه رسمی AFC نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیزکار: به ما گفتند مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در آبان برگزار می گردد اما هنوز نامه رسمی AFC نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید