ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 2 اسفند و بارش برف و باران

به گزارش هیو بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه دوم اسفند با ورود موج بارشی جدید به کشور در شمال غرب و غرب کشور همچنین استان های واقع در دامنه شمالی و جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 2 اسفند و بارش برف و باران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، صادق ضیائیان در تشریح آخرین شرایط جوی کشور بیان نمود: امروز بارش برف و باران در استان های کردستان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، جنوب یزد، برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، غرب اصفهان، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و شمال فارس داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین امروز در استان های جنوبی کشور رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز شدت بارش ها در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید داریم و در برخی نقاط شمال غرب و شرق و جنوب شرق، گردوخاک پیش بینی می شود.

وی گفت: روز آینده در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی نقاط استان های کرمان بارش برف و باران داریم و در جنوب فارس و برخی مقاطع هرمزگان بارش باران گاهی با رعد و برق و در استان های ساحلی خزر بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: روز آینده در نیمه شرقی کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید است و در شرق و جنوب شرق گردوخاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه در بخش هایی از استان های کرمان، هرمزگان و فارس بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه با ورود موج بارشی جدید به کشور در استان های واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: روز یک شنبه سوم اسفند در غرب و شمال غرب همچنین سواحل غربی خزر و استان های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه چهارم اسفند در نوار شمالی کشور، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، جنوب کرمان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر با رش خواهیم داشت.

ضیائیان تاکید کرد: از امروز تا شنبه کاهش محسوس دما بین 8 تا 12 درجه در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

وی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود همچنین روز سه شنبه نیز آسمان تهران صاف است بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 11 و چهار خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده همدان با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و شهرکرد با کمینه دمای 11 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان گفت: روز آینده در 16 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7322

به "ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 2 اسفند و بارش برف و باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 2 اسفند و بارش برف و باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید