نظری جویباری: با استراماچونی و الکس نوری طرفدار را فریب می دهند ، وزارت ورزش به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند

به گزارش هیو بلاگ، معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: در سال های اخیر دستی در کار بوده تا استقلال قوی نشود. ما انتظار داریم وزارت ورزش به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند.

نظری جویباری: با استراماچونی و الکس نوری طرفدار را فریب می دهند ، وزارت ورزش به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی نظری جویباری معاون پیشین آبی پوشان گفت: چهار پنج سال است که اتفاقات فوتبالی رخ می دهد تا استقلال آنطور که باید و شاید قوی نباشد. در نشستی هم که اخیرا با حضور پیشکسوتان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اراده ای برای قوی شدن این تیم نیست.

نظری جویباری که با برنامه چاپ اول شبکه خبر مصاحبه می کرد بیان داشت: می بینیم پرسپولیس رفته فینال آسیا و نیمی از جامعه انرژی مثبت پیدا نموده است. اگر به هر دو تیم با یک چشم نگاه می شد و استقلال هم موفقیت هایی به دست می آورد الان تمام جامعه انرژی داشت نه این که نیمی از جامعه فوتبالی راضی و نیمی دیگر افسرده و عصبی باشد.

وی بیان داشت: به شخصه بازی های پرسپولیس را به عنوان بازیهای یک تیم ایرانی دنبال می کنم. بازیهای ملی تعریف دیگری دارد. اما از آنهایی که به بازیهای پرسپولیس به دید ملی نگاه می نمایند و به آن حساسیت می بخشند انتظار دارم به استقلال هم به همین چشم نگاه نموده و به بازیهای این تیم هم حساسیت یک بازی ملی را تزریق نمایند.

معاون ورزشی پیشین آبی ها با انتقاد از انتخاب مدیر برای این تیم گفت: استقلال جایی نیست که مدیر و مربی را برای کار یاد دریافت بیاورند. اینجا جایی است که مدیر و مربی کارآزموده و باتجربه بیاید و عملکردش را نشان دهد. به شخصه معتقد نیستم که مدیر حتما باید ورزشی باشد یا فوتبال بازی نموده باشد. مدیر باید یک توانایی های دیگری داشته باشد و بتواند یک مجموعه را راهبری کند. کارهای ورزشی را معاونین و مشاورین ورزشی هم می توانند انجام دهند.

نظری در ادامه توضیح داد: معتقدم وزارت ورزش در این سالها از پرسپولیس حمایت کرد. این نهاد که پدر ورزش ایران است باید به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند و فضایی ایجاد نکند که احساس تبعیض قائل شدن را برای تیم ها و رشته های دیگر فراهم کند. به نظر من اگر ساختار مدیریتی و اسکلت تیمی پرسپولیس در این چند سال اخیر حفظ شد که این مهم ترین عامل موفقیت های آن است، با حمایت وزارت ورزش بوده است. اتفاقی که استقلال و سایر تیم ها و رشته ها از آن محروم بوده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5541

به "نظری جویباری: با استراماچونی و الکس نوری طرفدار را فریب می دهند ، وزارت ورزش به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری جویباری: با استراماچونی و الکس نوری طرفدار را فریب می دهند ، وزارت ورزش به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید