نبی: تعدادی از باشگاه ها افرادی فاقد شرایط را مربی و سرمربی خطاب می نمایند، جذب سرمربی باید طبق قانون باشد

به گزارش هیو بلاگ، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به سازمان لیگ از اطلاق عنوان مربی و سرمربی به بعضی افراد فاقد شرایط از سوی باشگاه ها، گلایه کرد.

نبی: تعدادی از باشگاه ها افرادی فاقد شرایط را مربی و سرمربی خطاب می نمایند، جذب سرمربی باید طبق قانون باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال درباره لزوم توجه باشگاه های لیگ برتر فوتبال به ماده 15 دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقای مربیان به نکاتی اشاره نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید

در این نامه آمده است:

احتراماً به آگاهی می رساند، اخیراً تعدادی از باشگاه های لیگ برتر فوتبال بدون توجه به ماده 15 دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقای مربیان و آیین نامه مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اقدام به استفاده از عنوان سرمربی یا مربی برای افرادی می نمایند که فاقد شرایط لازم برای این عناوین هستند.

مقتضی است با تمام باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران مکاتبه و ضمن تأکید بر رعایت مقررات و پرهیز از اطلاق عناوین سرمربی یا مربی به افراد فاقد شرایط، لزوم جذب سرمربی یا مربی طبق ماده 15 دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقای مربیان را یادآوری کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5608

به "نبی: تعدادی از باشگاه ها افرادی فاقد شرایط را مربی و سرمربی خطاب می نمایند، جذب سرمربی باید طبق قانون باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: تعدادی از باشگاه ها افرادی فاقد شرایط را مربی و سرمربی خطاب می نمایند، جذب سرمربی باید طبق قانون باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید