نام خراسان شمالی مورد توجه 174 کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس ستاد برگزاری مسابقات کشتی در خراسان شمالی گفت: نام خراسان شمالی در تاریخ 26 تا 29 آذر ماه امسال مورد توجه 174 کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی قرار می گیرد.

نام خراسان شمالی مورد توجه 174 کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی

علی بیگ زاده در نشست خبری که در تاریخ 25 آذر ماه در محل استانداری برگزار گردید، با اشاره به اینکه مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در تاریخ مذکور به میزبانی خراسان شاقتصادی در بجنورد برگزار می گردد، اظهارکرد: اتحادیه دنیای کشتی که مقر آن در کشور سویس است، 174 عضو دارد که نام خراسان شاقتصادی مورد توجه این کشورها قرار خواهد گرفت.

وی در ارتباط با اعتبارات هزینه شده برای اجرای این دور از مسابقات اضافه کرد: اعتبارات دولتی کفاف انجام این گونه مسابقات را نمی دهد، که برای برگزاری آن به دنبال جذب اسپانسر بوده ایم و سرمایه گذارانی نیز جذب شده اند که یکی از این اسپانسرها موسسه اقتصادی و اعتباری ملل بوده است.

به گزارش خبرنگاران، بیگ زاده در مورد تیم های شرکت کننده در این دور از مسابقات نیز اعلام کرد: تیم های چین، قرقیزستان، هندوستان، آذربایجان تیم های خارجی شرکت کننده در این مسابقات هستند و تیم های اترک خراسان شاقتصادی، بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، گوهر زمین سیرجان و سینا صنعت ایذه نیز تیم های داخلی شرکت کننده در این دور از مسابقات خواهند بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نماینده ای از اتحادیه دنیای کشتی در خراسان شاقتصادی حضور پیدا نموده و مسابقات با نظارت فیلا انجام خواهد شد.

به گفته وی ششمین دور از مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا از شبکه استانی اترک خراسان شاقتصادی، شیکه سه و شما نیز پخش خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1128

به "نام خراسان شمالی مورد توجه 174 کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام خراسان شمالی مورد توجه 174 کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید