محسن هاشمی: امیدوارم گول نخورم که نامزد انتخابات شوم

به گزارش هیو بلاگ، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران ابراز امیدواری کرد گول نخورد و مجبور نشود در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود.

محسن هاشمی: امیدوارم گول نخورم که نامزد انتخابات شوم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محسن هاشمی در گفت وگویی رادیویی و درباره احتمال نامزدی اش در انتخابات 1400 گفت: علاقه ای به این کار ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می کند به قول غربی ها باید سوپرمن باشد.

رئیس شورای شهر تهران درباره برآورد هایی که از سوی برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب مطرح شده است، گفت: برخی ها لطف داشتند به بنده و آن هم به دلیل فعالیت های ابوی در سال های گذشته بود که یک نگاهی به من داشتند، ولی من هیچوقت چنین چیزی را مدنظر قرار نداده ام.

هاشمی درباره اینکه برخی ها در دقایق پایانی زمان ثبت نام به یکباره برای کاندیداتوری در انتخابات احساس تکلیف می کنند، شرح داد: بله این هم پیش می آید. به هر حال برخی ها هستند که طرفدارانشان به آن ها فشار می آورند و ما که چندین انتخابات را برگزار کردیم، دیدیم که چگونه به آن ها فشار می آوردند و می گویند که هیچ راهی جز حضور آن ها نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شما نیز تحت تاثیر اینگونه فشار ها قرار بگیرید؟ گفت: امیدوارم که بنده گول نخورم و نیایم.

یادآور می شود محسن هاشمی از سوی کارگزاران برای شهرداری تهران نامزد شد، اما با فشار طیف نزدیک به حزب اتحاد ملت در شورا، ناکام ماند.

شورای شهر تحت مدیریت هاشمی که ظرف 3 سال، 3 شهردار عوض کرده است طبق قانون اساسی، نامزد های انتخابات ریاست جمهوری باید جزو رجال سیاسی و مذهبی و مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوا، مومن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5585

به "محسن هاشمی: امیدوارم گول نخورم که نامزد انتخابات شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن هاشمی: امیدوارم گول نخورم که نامزد انتخابات شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید