فوتسال بانوان؛ از اعتراض شدید خراسان به گل حفاری تا اخراج بارانی

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/خوزستان دیدار جمعه شب تیم های ملی حفاری و خراسان رضوی از هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در اهواز با حاشیه هایی همراه بود.

فوتسال بانوان؛ از اعتراض شدید خراسان به گل حفاری تا اخراج بارانی

در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، جمعه شب ملی حفاری در دیداری خانگی به مصاف تیم خراسان رضوی رفت. دیداری که علاوه بر شکست سنگین دختران حفاری با حاشیه های نیز همراه بود.

به گزارش خبرنگاران، ملی حفاری در این بازی خیلی زود و در دقیقه 2 دروازه اش باز شد و در ادامه نیز دو گل دیگر دریافت کرد تا شرایطش برای جبران گل های خورده، سخت تر شود. بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود که فهیمه زارعی در دقیقه 20 برای حفاری گلزنی کرد، گلی که با اعتراض شدید فاطمه شریف سرمربی تیم هیات خراسان رضوی همراه بود. او معتقد بود که گل حفاری در دقایق قانونی به ثمر نرسیده و داور 30 ثانیه اضافه گرفته است.

در آن سوی میدان نیز مینا بارانی که کمتر پیش می آید به داوری اعتراض داشته باشد و معمولا مربی آرام در کنار زمین است، در نیمه دوم و پس از دریافت پنجمین گل تیمش، در صحنه ای به شدت به قضاوت داور اعتراض نشان داد و همین باعث شد که داور او را از کنار زمین اخراج شود.

برای این دیدار کوبل داوری نام آشنایی انتخاب نشده بود و شاید این نیز در اعتراضات سرمربیان دو تیم در طول بازی به نوع قضاوت داور، بی تاثیر نبود.

همچنین باوجود این که نادره دورودیان، دبیر کمیته زنان فدراسیون فوتبال و تنها عضو زن کمیته داوران فدراسیون در سالن حضور داشت، در خاتمه این بازی حاضر به پاسخ به سوالات خبرنگاران نشد، اما نکته مهم این است که باتوجه به این که او از نزدیک شاهد قضاوت کوبل داوری حفاری و خراسان بود، باید دید در پی اعتراضات دو تیم به نحوه داوری، واکنش فدراسیون چه خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8147

به "فوتسال بانوان؛ از اعتراض شدید خراسان به گل حفاری تا اخراج بارانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال بانوان؛ از اعتراض شدید خراسان به گل حفاری تا اخراج بارانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید