فرجام خواهی سازمان لیگ اسپانیا از دادگاه عالی ورزش در خصوص تاریخ ال کلاسیکو

به گزارش هیو بلاگ، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا اعتراض خود به تاریخ مشخص شده برای اولین ال کلاسیکوی فصل توسط فدراسیون فوتبال به دادگاه عالی ورزش این کشور اعتراض کرد.

فرجام خواهی سازمان لیگ اسپانیا از دادگاه عالی ورزش در خصوص تاریخ ال کلاسیکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، به دنبال اختلاف نظرهایی که برای معین تاریخ اولین ال کلاسیکوی فصل جاری لالیگا وجود داشت، فدراسیون فوتبال اسپانیا روز 18 دسامبر (27 آذر) را برای مصاف خانگی بارسلونا مقابل رئال مادرید انتخاب کرد که مطابق انتظار با مخالفت سازمان لیگ این کشور روبرو شده است.

دلیل اعتراض سازمان لیگ فوتبال اسپانیا (LFP) برگزاری این بازی در روز چهارشنبه است که یک روز کاری محسوب می گردد و به همین دلیل ممکن است به جهت حق پخش تلویزیونی در بعضی کشورها مسائلی ایجاد کند و منافع اقتصادی سازمان لیگ را به خطر بیندازد. این در حالیست که انتخاب این روز برای برگزاری دو بازی با درخواست هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید انجام شده است.

در خواستی که سازمان لیگ از دو باشگاه داشت این بود که ترتیب میزبان و میهمان را جابجا نمایند که مورد موافقت آنها قرار نگرفت. به این ترتیب این سازمان پیشنهاد برگزاری بازی را در یک روز یکشنبه ارائه کرد که این در حالیست که هر دو تیم تا در تمامی یکشنبه های پیش رو با حریفانی دیگر بازی دارند. به این ترتیب سازمان لیگ اسپانیا باید حریفانی که هر هر یک از تیم های بارسلونا و رئال مادرید در یکشنبه مورد نظر دارند را راضی کند تا بازی شان را در تاریخی دیگر انجام دهند.

با همه این مسائل، سازمان لیگ اسپانیا راضی به برگزاری بازی در یک روز میان هفته نیست و به همین دلیل این سازمان به دادگاه عالی ورزش اسپانیا اعتراض نموده است و انتظار می رود که اعلام حکم این پرونده ماه ها به طول بینجامد. این در حالیست که طبق قوانین سازمان لیگ اسپانیا بازی های نیم فصل اول باید در همان نیم فصل برگزار شوند و تا سرانجام نیم فصل نخست لالیگا هم کمتر از سه ماه باقی مانده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 617

به "فرجام خواهی سازمان لیگ اسپانیا از دادگاه عالی ورزش در خصوص تاریخ ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرجام خواهی سازمان لیگ اسپانیا از دادگاه عالی ورزش در خصوص تاریخ ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید