شناسایی بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه

به گزارش هیو بلاگ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بیماران پنهان کرونا را در کرمانشاه شناسایی و برای درمان آنان اقدام می کنیم، گفت: مبتلایان زیرپوشش و پایش کادر درمان استان قرار می گیرند.

شناسایی بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه

به گزارش ، محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: از ویژگی های استان کرمانشاه در مقابله با کرونا، همسویی و همصدایی مردم، تشکل های اجتماعی و پای کار بودن نهادها بوده که نیاز است به جلوه های این همبستگی پرداخته گردد.

او با بیان اینکه رسانه ها در برنامه کنترل بیماری و آگاه سازی مردم تا به امروز همراهی موثر و ستودنی داشته اند، اضافه نمود: یکی دیگر از ویژگی های استان کرمانشاه، پیشتازی استان در عرصه اطلاع رسانی بوده و از ابتدای امر رسانه ها همسو و همصدای ستاد کرونا فعالیت داشته اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به مصوبات ملی ستاد کرونا تاکید کرد: آنچه که مهم بوده اهمیت به امنیت جامعه در کنار حفظ سلامت آن بوده است.

الهی تبار اضافه نمود: راهبرد تصمیم گیران در ستاد کرونا اتخاذ تدابیر بینابینی بوده که حفظ امنیت همراه با سلامت بوده چرا که اگر کشور دچار چالش اقتصادی گردد قطعا چالش امنیتی نیز پدید می آید.

او با تاکید براینکه تهدید کرونا همچنان پابرجاست خاطرنشان کرد: مراعات بهداشت فردی از سوی شهفرایندان برای کنترل ویروس مورد تاکید است اما می طلبد که فرایند عادی زندگی نیزجریان داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه درتشریح فرایند طی شده در کنترل بیماری کرونا گفت: در عرصه ملی براساس توانمندی برخی استانها، کیت های تشخیص به آنها اختصاص داده شد که کرمانشاه نیز شامل آن شد و با انجام این آزمایشات مبتلایان بیشتری شناسایی می شوند که این افزایش آماری، یک نقطه قوت برای استان بحساب می آید چرا که مبتلایان پنهان را شناسایی می کند.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه مبتلایان زیرپوشش و پایش کادر درمان استان قرار می گیرند تاکید کرد: برای مبتلایان نباید احساس طرد اجتماعی به وجود بیاید بلکه تاکید شده تحت بیشترین حمایت ها و رسیدگی ها قرار بگیرند.

معاون استاندار با بیان اینکه دادگستری مسوولیت فردی و اجتماعی افراد مبتلا را نسبت به جامعه گوشزد کند، تاکید کرد: اگر تا به امروز کرمانشاه بیماری کرونا را مدیریت کرده به مشارکت و همراهی صنوف و گروه ها باز می گردد.

الهی تبار در ادامه این نشست با تاکید بر لزوم حمایت از سلامت خبرنگاران و تامین اقلام بهداشتی برای فعالان رسانه اضافه نمود: در جهت حمایت از رسانه های مکتوب، نشریات استانی می توانند آگهی های مناقصه مزایده و حقوقی را در چاپ الکترونیکی پیش بگیرند.

معاون استاندار کرمانشاه در خاتمه با اشاره به جلوه های فرهنگ ایثار از سوی برخی شهفرایندان نیز گفت: برخی شهفرایندان، گروه ها و خیرین همچون دوران جنگ، زلزله یا سیل به افرادی که در این ایام دچار آسیب شده اند کمک می کنند که این جلوه های ایثارگرانه باید مورد پرداخت رسانه ای قرار گیرد.

ز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2921

به "شناسایی بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید