رونمایی بایدن از طرح جلوگیری از اشاعه سلاح های نامرئی

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز پنجشنبه از طرحی جدید برای محدود کردن استفاده از سلاح گرم در کشورش رونمایی می نماید.

رونمایی بایدن از طرح جلوگیری از اشاعه سلاح های نامرئی

رئیس جمهور آمریکا که پیشتر نیز به دفعات خواهان محدود شدن استفاده از اسلحله گرم در کشورش شده بود در حالی از طرحی تازه در این خصوص رونمایی خواهد نمود که حوادث مکرر تیراندازی در ایالات متحده به مشکل جدی برای کاخ سفید تبدیل شده است.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی با استناد به سخنان یک مسئول کاخ سفید که نامی از وی بُرده نشده است، اعلام نمود که رئیس جمهور دموکرات آمریکا امروز پنجشنبه 6 راه کار تعیین برای مقابله با بخشی از تبعات همه گیری بیماری موجود که با خشونت های مسلحانه مرتبط است را ارائه خواهد داد.

در میان این راه کارها، قانون جدیدی وجود دارد که هدف از آن محدود کردن و جلوگیری از اشاعه سلاح های نامرئی است؛ سلاح هایی که دست ساز هستند و شماره سریال ندارند.

بایدن در راستای سیاست محدود کردن استفاده از سلاح های گرم همچنین خواهان حمایت بیشتر سازمان ها و نهادهای درگیر در مبارزه با خشونت در کشورش خواهد شد و در صدد است تا سفارش تهیه نخستین گزارش جامع در مورد قاچاق سلاح در ایالات متحده پس از سال 2000 را به نهادهای ذی ربط مطرح کند.

به گزارش یورونیوز، با این حال گفته می گردد که رئیس جمهور آمریکا قرار نیست هیچ اقدام مهم و عمده ای جهت سخت گیرانه تر کردن قوانین حمل سلاح از جمله آنالیز بیشتر سوابق دارندگان و یا انتها فروش سلاح هایی که اغلب در کشتار موسوم به قتل های جمعی استفاده می گردد را مطرح کند.

یک مقام کاخ سفید که این خبر را در اختیار خبرگزاری فرانسه گذشته همچنین یادآور شد که آنچه جو بایدن در کنار وزیر دادگستری خود از آن رونمای خواهد نمود تنها راه کارهای اولیه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7818

به "رونمایی بایدن از طرح جلوگیری از اشاعه سلاح های نامرئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی بایدن از طرح جلوگیری از اشاعه سلاح های نامرئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید