فرایند مبتلایان به کرونا در گیلان صعودی است

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به فرایند صعودی ابتلا به کرونا در سطح استان هشدار داد و گفت: همکاری بیش از پیش مردم و اصناف را برای کنترل موج جدید کووید 19 احتیاج داریم.

فرایند مبتلایان به کرونا در گیلان صعودی است

دکتر آبتین حیدرزاده امروز در وبینار واکسیناسیون کووید 19، با اشاره به فرایند صعودی مبتلایان به کووید در بیماران سرپایی اظهار کرد: در آغاز هفته، آستارا و رودبار به رنگ نارنجی درآمده است و پیش بینی می گردد در روزهای آینده در شهرهای لاهیجان، شفت، املش، ماسال و حتی رشت، انزلی، صومعه سرا، فومن و رضوانشهر، فرایند صعودی ابتلا به کووید 19 را ببینیم.

وی اضافه نمود: به دنبال مسافرت های میلیونی هفته های اخیر، مطمئنا ویروس دلتا و ویروس هندی وارد استان شده هر چند هنوز مشاهده نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی درگیری رو به بالا و انتقال سریع را از ویژگی های ویروس های دلتا و هندی برشمرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه اقشار و اصناف و همکاری بیش از پیش برای اجرای واکسیناسیون می تواند گام های موثری در راستا کنترل بیشتر موج جدید باشد.

حیدرزاده بیان نمود: به زودی با اختصاص پنج تا 6 میلیون واکسن کوو برکت، ظرفیت تزریق ماهانه در استان به بیش از 300 هزار دوز می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای کم سابقه هوا، قرار است از ظرفیت مهدیه ها، حسینیه ها و مساجد که مجهز به سیستم های سرمایشی هستند برای مراکز تزریق واکسن استفاده گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8522

به "فرایند مبتلایان به کرونا در گیلان صعودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مبتلایان به کرونا در گیلان صعودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید