رندر و مشخصات گوشی گلکسی A01 Core فاش شد

به گزارش هیو بلاگ، طی چند سال گذشته تقریبا تمام گوشی های هوشمند با باتری غیر قابل تعویض روانه بازار شده اند اما به نظر می رسد جدیدترین گوشی پایین رده سامسونگ به نام گلکسی A01 Core از باتری قابل تعویض بهره می برد.

رندر و مشخصات گوشی گلکسی A01 Core فاش شد

در همین رابطه، به لطف رندر و مشخصات فاش شده می توانیم در خصوص جزییات این گوشی اظهارنظر کنیم. در این تصاویر رندر، شاهد پنل پشتی و جلویی گلکسی A01 Core هستیم. برخلاف بسیاری از گوشی های جدید، در طراحی این گوشی اثری از نمایشگر کم حاشیه و بریدگی یا حفره نمایشگر دیده نمی گردد. در عوض حاشیه ضخیم در بخش بالایی و پایینی توجه را جلب می نمایند.

در پنل پشتی هم یک دوربین به همراه فلش LED در سمت چپ بخش فوقانی تعبیه شده است. با توجه به اینکه با یک گوشی پایین رده سروکار داریم، پس باید انتظار بدنه پلاستیکی داشته باشیم. دکمه های تنظیم صدا و پاور هم در سمت راست بدنه قرار دارند. از آنجایی که این گوشی از باتری قابل تعویض بهره می برد، پس انتظار می رود صندلی سیم کارت هم زیر باتری تعبیه شده باشد.

گلکسی A01 Core از نمایشگر 5.14 اینچی با رزولوشن 1480 در 720 بهره می برد. قلب تپنده آن هم تراشه پایین رده MT6739WW مدیاتک محسوب می گردد. در کنار آن هم باید انتظار تعبیه 1 گیگابایت حافظه رم را داشته باشیم.

منبع: GizmoChina

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4201

به "رندر و مشخصات گوشی گلکسی A01 Core فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر و مشخصات گوشی گلکسی A01 Core فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید