دردسر تازه برای جانسون در تعطیلات آخر هفته اسکاتلند

به گزارش هیو بلاگ، نخست وزیر انگلیس که به همراه همسرش برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به اسکاتلند رفته بود، دچار دردسر شده و مجبور شده تعطیلات خود را کوتاه نموده و به سرعت به لندن بازگردد.

دردسر تازه برای جانسون در تعطیلات آخر هفته اسکاتلند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از ایندیپندنت، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و همسرش که برای تعطیلات به اسکاتلند رفته بودند، مجبور شدند تعطیلات آخر هفته خود را کوتاه نمایند.

روز آدینه دیلی میل تصاویری از کلبه و چادرهای محل اقامت نخست وزیر انگلیس در منطقه ای ساحلی در اسکاتلند منتشر کرد. پس از انتشار این تصاویر، مشاوران نخست وزیر انگلیس به وی توصیه کردند که هر چه سریع تر تعطیلات خود را کوتاه نموده و به دلایل امنیتی و خطری که پس از انتشار تصاویر محل اقامتش به وجود آمده محل اقامت خود را ترک کند.

اما پس از این اتفاقات یک کشاورز و دامدار اسکاتلندی مدعی شده است که نخست وزیر انگلیس بدون اجازه وی در مزرعه او اقامت نموده و به پلیس گفته که آنها زباله های زیادی را در محل اقامتشان رها نموده اند.

کنی کامرون کشاورز اسکاتلندی مدعی است که نخست وزیر انگلیس از روی حصار مزرعه او عبور نموده و با برپایی چادر در مزرعه، آتش نیز روشن نموده و تصاویری که منتشر نموده نشان می دهد که جانسون وسایل خود را در مزرعه رها نموده و به سرعت به لندن بازگشته است.

در همین حال، مامورین پلیس انگلیس از آقای کامرون عذرخواهی نموده و گفته اند که آنها فکر می نموده اند که مزرعه ای که در آن اقامت داشته اند بخشی از منطقه ای است که برای تعطیلات نخست وزیر انگلیس اجاره نموده اند.

همچنین پلیس لندن به کشاورز اسکاتلندی گفته است که مزرعه وی را از زباله ها پاکسازی خواهد نمود و چادرهای اقامتی را نیز برخواهد چید، اما درباره مسائل امنیتی پیش آمده برای بوریس جانسون اظهارنظری نخواهد نمود.

کشاورز اسکاتلندی به میل آنلاین در این باره گفته است: جانسون که رهبر یک کشور است هنوز نمونه ای عالی برای دیگران نشان نداده است. معمولا اگر کسی بخواهد وارد یک منطقه محصور بشود ابتدا اجازه می گیرد، اما هیچکس از من چنین اجازه ای نگرفت.

کامرون گفته است از این موضوع که نخست وزیر انگلیس وارد مزرعه اش شده زمانی باخبر شده که یکی از دوستانش عکس های دیلی میل را به او نشان داده و وی متوجه شده که تیم همراه بوریس جانسون بدون اجازه وارد مزرعه وی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4950

به "دردسر تازه برای جانسون در تعطیلات آخر هفته اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر تازه برای جانسون در تعطیلات آخر هفته اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید