درخواست جالب دیبالا در واکنش به تمجید سایت یوفا

به گزارش هیو بلاگ، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در واکنش به گزارشی که سایت یوفا درباره او منتشر کرده است، از این سازمان یک درخواست داشت.

درخواست جالب دیبالا در واکنش به تمجید سایت یوفا

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (چهارشنبه) برای پائولو دیبالا شبی به یاد ماندنی بود. او تنها 5 دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 67 برای دریافت جای آلوارو موراتا گل سوم یوونتوس را در خانه فرنس واروش زد و در دقیقه 81 هم با فرصت طلبی از اشتباه عجیب دروازه بان حریف دروازه او را باز کرد که البته در آستانه ورود توپ به دروازه مدافع حریف، لاشا دوالی روی آن تأثیر گذاشت تا این گل در سایت یوفا نه به نام ستاره آرژانتینی یوونتوس بلکه به عنوان یک گل به خودی ثبت شود.

سایت یوفا پس از بازی در گزارشی از بازی های چهارشنبه شب اشاره ای هم به گلزنی دیبالا داشت و نوشت که این بازیکن آرژنتینی تنها کسی است که در شش فصل گذشته به صورت متوالی برای یوونتوس در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.

دیبالای 26 ساله هم به این گزارش که در صفحه توئیتر یوفا هم به آن اشاره شده است، واکنشی جالب نشان داده و پاسخ به آن نوشت: و حالا برای جشن دریافت، می شود امروز هر دو گل به نام من من ثبت شود؟

گلی که دیبالا در این بازی زد اولین گل او در 5 بازی اش در فصل برزای یوونتوس بود چرا که او ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت و پس از آن مشکل گوارشی که در اردوی تیم ملی آرژانیتن برایش رخ داده بود از دست داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5970

به "درخواست جالب دیبالا در واکنش به تمجید سایت یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جالب دیبالا در واکنش به تمجید سایت یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید