دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی داند، کوشش می کنیم کم اشتباه باشیم

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: اگر تیمی برای مدال المپیک آماده می گردد باید برنامه ای داشته باشد که با آن، احتمال بروز اشتباهات به حداقل ممکن برسد.

دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی داند، کوشش می کنیم کم اشتباه باشیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی برزیل پس از قهرمانی در جام جهانی 2019 با نقشه فتح سکوی نخست المپیک توکیو، وارد سال 2020 شد اما ویروس کرونا برنامه های رنان دال زوتو و شاگردانش را کاملاً به هم ریخت. حالا آنها با حفظ هدف خود به دنبال سناریوی جدید هستند.

دال زوتو در این مورد گفت: ما برای برنامه ای که تنظیم نموده بودیم، ارزش زیادی قائل هستیم ولی حالا مجبوریم با در نظر دریافت احتمالات زیاد، دوباره آن را تنظیم کنیم. البته شرایط موجود، همه جهان را درگیر نموده است. ما روی نقشه های B و C کار می کنیم و تا برای هر پیشامدی آماده باشیم. پس از اینکه شرایط به حالت عادی برگشت و تقویم مسابقات تنظیم شد، خواهیم دید که آیا تعداد بازی های پیش رو برای ما کافی است یا باید چند تورنمنت تدارکاتی هم برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی برزیل در خصوص انتخاب بازیکنان تیم ملی توضیح داد: درهای تیم ملی دوباره به روی همه باز است. زمان زیادی تا شروع المپیک داریم و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من بارها دیده ام که بازیکنان جوان چند ماه پیش از شروع یک تورنمنت مهم، جای خود را در ترکیب تیم ملی پیدا نموده اند. من تنها 12 بازیکن را می توانم به ژاپن ببرم و می خواهم مطمئن باشم انتخابی که انجام می دهم منصفانه است و بازیکنانی در اختیار من خواهند بود که به تیم ملی در صورت احتیاج یاری می نمایند.

دال زوتو 59 ساله، 3 بار در المپیک به عنوان بازیکن حضور داشته که ماحصل آن مدال نقره المپیک 1984 لس آنجلس است. المپیک توکیو، نخستین تجربه او در این مسابقات به عنوان سرمربی است. او در المپیک 2016 ریو مدیر تیم ملی در فدراسیون والیبال برزیل بود.

او در سرانجام گفت: من مطمئن هستم که هیچکس، فرمول قهرمانی در المپیک را نمی داند. چیزی که من به آن اعتقاد دارم، برنامه ای است که با آن، احتمال بروز اشتباهات به حداقل ممکن برسد. اگر تیمی برای مدال المپیک آماده می گردد حتما باید چنین طرحی داشته باشد. ما چند سالی است که روی این برنامه کار می کنیم. ما همه حالاتی که ممکن است پیش بیاید را در نظر گرفته و راه چاره مناسب برای آن طراحی می کنیم.

تیم ملی برزیل در گروه B مسابقات والیبال المپیک با آمریکا، روسیه، آرژانتین، فرانسه و تونس رقابت خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3110

به "دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی داند، کوشش می کنیم کم اشتباه باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی داند، کوشش می کنیم کم اشتباه باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید