خواهر ترامپ سکوتش را در حمایت از برادرش شکست

به گزارش هیو بلاگ، خواهر رئیس جمهور آمریکا که طی تقریبا 4 سال گذشته هیچگونه سخنرانی یا حضور رسمی نداشته در پیامی با شکستن سکوت خود از برادرش حمایت کرد و مدعی شد که ترامپ در انتخابات پیروز شده است.

خواهر ترامپ سکوتش را در حمایت از برادرش شکست

الیزابت ترامپ خواهر رئیس جمهور آمریکا که طی 4 سال گذشته به ندرت حضور رسمی داشته در پیغامی در توییتر حمایت خود از برادرش را گفت.

وی در این پیغام توییتری نوشت: این انتخابات باعث شد تا من سکوتم را شکسته و از طرف خانواده ام صحبت کنم. برادرم دونالد این انتخابات را پیروز شد و تا خاتمه برای آن مبارزه خواهد نمود.

خواهر ترامپ در ادامه نوشت: ما همواره یک خانواده مبارز بوده ایم. ما همه به او و برای کاری که برای کشورمان انجام داد بسیار افتخار می کنیم. 4 سال بیشتر.

دونالد ترامپ نیز در پیغامی در توییتر از حمایت خواهرش قدردانی کرد.

این در حالی است که یک منبع مطلع به شبکه آمریکایی سی ان ان گفت دونالد ترامپ به یک متحد گفته می داند که انتخابات را باخته اما در فرایند انتقال قدرت تاخیر ایجاد نموده و به شدت می کوشد نتایج را زیر سوال ببرد تا اقدام دموکرات ها در زیر سوال بردن مشروعیت انتخاب خودش در سال 2016 بخصوص با انجام تحقیقات در مورد نقش روسیه در انتخابات را تلافی کند.

طبق آنچه سی ان ان پیشتر به نقل از اطرافیان ترامپ گزارش نموده بود، خودداری او از پذیرش شکست در انتخابات تا حدودی ناشی از ناراحتی او از هیلاری کلینتون و باراک اوباما است که گفته بودند روسیه در انتخابات سال 2016 دخالت داشت و ممکن است در نتیجه آن اثر گذاشته باشد.،فارس

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6240

به "خواهر ترامپ سکوتش را در حمایت از برادرش شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر ترامپ سکوتش را در حمایت از برادرش شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید