خبرنگاران 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان کشف شد

به گزارش هیو بلاگ، اهواز-خبرنگاران- جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شهرستان شوشتر اطلاع داد.

خبرنگاران 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله امیری شامگاه آدینه گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس شهرستان شوشتر با رصد اطلاعاتی یک دستگاه تریلر تانکردار حامل سوخت نفت سفید قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

وی اضافه نمود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را یک میلیارد و 645 میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند گفت: متهمان پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمب 33 واحد خرید و فروش ضایعات در شوشتر

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و همکاری شهرداری و یگان امداد تعداد 33 واحد فروش ضایعات فاقد پروانه کسب را در شهرستان شوشتر پلمب کردند.

سرهنگ روح اله بیگدلی اضافه نمود: ماموران در بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی مذکور مقادیری اموال مسروقه شامل سیم و مفتول برق کشف کردند.

دستگیری دزد حرفه ای خودرو در دزفول

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان دزفول موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

سرهنگ روح اله گراوندی اضافه نمود: ماموران کلانتری 12 دزفول با انجام کار اطلاعاتی پیروز شدند هویت یک دزد حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

وی توضیح داد: متهم به 11 فقره سرقت شامل پنج فقره سرقت خودرو و 6 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد .

انهدام باند دزدان خودرو در ماهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان ماهشهر، آنالیز موضوع و دستگیری دزد یا دزدان به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

سرهنگ رضا پاپی اضافه نمود: ماموران پلیس آگاهی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند سه نفره دزدان خودرو شامل 2دزد و یک مالخر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه دزدان سه دستگاه خودرو سرقتی کشف شد، گفت: متهمان در بازپرسی های پلیس به چهار فقره سرقت اعتراف کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7128

به "خبرنگاران 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید