خبرنگاران صدور دفترچه های درمانی در قزوین الکترونیکی انجام می گردد

به گزارش هیو بلاگ، قزوین - خبرنگاران - رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات به دستگاه های خدمات رسان، صدور دفترچه های درمانی تامین اجتماعی در قزوین الکترونیکی انجام می گردد.

خبرنگاران صدور دفترچه های درمانی در قزوین الکترونیکی انجام می گردد

رضا گروسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به این تصمیم که در شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اتخاذ شد از اول خرداد ماه امسال تمدید، صدور و ارسال دفترچه های درمانی تامین اجتماعی غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین با توجه به آنالیز اجرا شده و ضرورت اجرای فاصله گذاری اجتماعی در شرایط شیوع کرونا اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی در استان تا انتها اردیبهشت 99 معتبر بوده و سازمان مربوط مکلف به اجرای این مصوبه است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطر نشان ساخت: این اقدام در راستای توسعه دولت الکترونیک و افزایش خدمات غیرحضوری در دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اتخاذ شده است و نقش موثری در کاهش میزان مراجعات به ادارات مربوط، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش رفاه شهروندان و کارگران استان ایفا می نماید.

این مسوول با اشاره به تعداد ثبت نام های اجرا شده در سامانه بیمه بیکاری استان، اضافه کرد: تا به امروز 6 هزار و 300 نفر در سامانه بیمه بیکاری استان ثبت نام نموده اند و البته این رقم در سطح کشور بسیار بالا است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: تا به امروز چهار هزار و 500 نفر براساس تبصره 2 ماده 2 قانون بیمه بیکاری که شامل بیکاری اشخاص به علت بروز حوادث قهریه و غیرمترقبه از قبیل سیل، زلزله، جنگ، آتش سوزی و ... است در سایت ثبت نام نموده اند که با اصلاحات اجرا شده تعداد آنها به حدود سه هزار و 500 نفر کاهش یافت.

استان قزوین 242 هزار و 729 نفر بیمه شده اصلی در سازمان تامین اجتماعی دارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به حال دست کم 2 میلیون نفر را در دنیا مبتلا نموده است، طبق آخرین آمار تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس در ایران 79 هزار و 494 نفر است که از این تعداد تا به حال چهار هزار و 958 نفر فوت و 54 هزار و 64 نفر بهبود یافته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3136

به "خبرنگاران صدور دفترچه های درمانی در قزوین الکترونیکی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صدور دفترچه های درمانی در قزوین الکترونیکی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید