خبرنگاران تائید اولین کشته ناشی از کرونا در اروگوئه و بولیوی

به گزارش هیو بلاگ، تهران-خبرنگاران- مقامات اروگوئه و بولیوی اولین کشته ها در این کشور را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا تائید کردند.

خبرنگاران تائید اولین کشته ناشی از کرونا در اروگوئه و بولیوی

رسانه های غربی از لاپاز و مونته ویدئو گزارش دادند که آنیبال کروز وزیر بهداشت بولیوی روز گذشته(یکشنبه) اظهار داشت یک زن 78 ساله در شهر لولاند پس از ابتلا به کرونا به دلیل مشکل حاد تنفسی درگذشت و اولین مورد فوتی در این کشور محسوب می گردد.

وی افزود: به مردم بولیوی توصیه می کنیم از افراد سالخورده و با سنین بالا مراقبت نمایند چون آنها آسیب پذیرترین و حساس ترین قشر جامعه در برابر کرونا هستند.

تا به امروز 81 مورد ابتلا به کرونا در بولیوی تایید شده و دولت این کشور تدابیر جدی و گسترده ای را ازجمله قرنطینه سراسری و بستن مرزها برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در دستورکار قرار داده است.

در همین حال اروگوئه نیز اولین قربانی به دلیل ابتلا به کرونا را در این کشور تایید کرد. تا به امروز بیش از 300 مورد ابتلا به این ویروس در اروگوئه از سوی دولت تایید شده است.

وزارت بهداشت اروگوئه اظهار داشت، اولین قربانی یک مقام سابق محلی با سن 71 سال بوده که پس از ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

دولت شیلی نیز 2139 مورد کرونایی را در سراسر این کشور تایید نموده است.

تا به امروز بیش از 722 هزار نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند که نزدیک به 34 هزار فوتی داشته و از میان مبتلایان بیش از 151 هزار نفر بهبود یافته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2711

به "خبرنگاران تائید اولین کشته ناشی از کرونا در اروگوئه و بولیوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تائید اولین کشته ناشی از کرونا در اروگوئه و بولیوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید