خبرنگاران فزونی رئال با لشکری از مصدومان

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت در ملاقات برابر ختافه به فزونی دو بر صفر رسید.

خبرنگاران فزونی رئال با لشکری از مصدومان

به گزارش خبرنگاران؛ بامداد چهارشنبه در ملاقاتی معوقه از هفته نخست لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، رئال مادرید که فصل پرفراز و نشیبی دارد در استادیوم آلفردو دی استفانو پذیرای ختافه بود و با گل هایی که در نیمه دوم به ارمغان آورد، صاحب فزونی دو بر صفر شد.

رئال در این ملاقات نفراتی چون سرخیو راموس، والورده، دنی کارواخال، لوکاس واسکز و اودریازولا را به دلیل مصدومیت و تونی کروس را به سبب محرومیت در اختیار نداشت اما بازهم پیروز به کسب سه امتیاز شد.

بارش شدید باران و تاثیر آن روی زمین چمن موجب شد تا بازیکنان تیم ها نتوانند برنامه های تاکتیکی خود را به اجرا گذاشته و بازی از کیفیت لازم برخوردار نبود.

در دقیقه 60 ارسال وینیسیوس را کریم بنزما مهاجم باتجربه رئال با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا مادریدی ها با وجود غیبت چند مهره تاثیرگذار خود در آستانه فزونی قرار بگیرند.

سپس پاس مارسلو به فرلان مندی رسید و این مدافع پیروز شد دومین گل رئال را درون دروازه حریف جای دهد.

با این نتیجه، رئال با 22 بازی به امتیاز 46 رسید و در رتبه دوم جای گرفت. هم اکنون اتلتیکومادرید با 51 امتیاز از 20 بازی در صدر واقع شده است و بارسلونا با 43 امتیاز از 21 ملاقات در صندلی سوم است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7361

به "خبرنگاران فزونی رئال با لشکری از مصدومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فزونی رئال با لشکری از مصدومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید