حضور سرمایه گذاران گردشگری را به محور توسعه استان اردبیل تبدیل کرده است

به گزارش هیو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: حضور سرمایه گذاران و فعالیت آن ها در سطح استان گردشگری را به یکی از محورهای توسعه استان اردبیل تبدیل کرده است.

حضور سرمایه گذاران گردشگری را به محور توسعه استان اردبیل تبدیل کرده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر روز 31 تیرماه 99 در نشست با سرمایه گذاران در بخش گردشگری اردبیل اظهار کرد: سرمایه گذاران ولی نعمتان ما هستند و در سایه وجود این افراد گردشگری استان توانسته رونق روزافزونی داشته و به یکی از محورهای توسعه استان تبدیل شود.

او از تلاش و پیگیری برای حل مسائل سرمایه گذاران در سطح استان خبر داد و افزود: در سال گذشته بیشترین زمان ما برای رفع مسائل سرمایه گذاران گردشگری سپری شد و امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر بخش گردشگری به صورت ویژه به مسائل این افراد رسیدگی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل مطرح نمود: شیوع ویروس کرونا این مهم را متذکر شد که سرمایه گذاری در بخش گردشگری باید به گونه ای باشد که در بحران های مشابه متاثر از بحران نشده و بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

فلاحی با تاکید بر استفاده از تیم حرفه ای و خبره در اجرای پروژه ها اعلام نمود: انتظار می رود پروژه های گردشگری در سطح استان به صورت خلاقانه و هدفمند سرمایه گذاری شود تا زمینه جذب گردشگر را فراهم آورد.

او سرعت و زمانبندی در اجرای پروژه ها را مهم دانست و گفت: پروژه ای که چندین سال است راکد مانده و اجرای آن زمان طولانی می برد نمی تواند بازدهی مناسبی داشته باشد و باید تلاش و جدیت بر تسریع در اجرای پروژه ها و افتتاح آنها براساس برنامه زمانبندی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از حمایت از سرمایه گذاران در بخش گردشگری در استان خبر داد و افزود: راهکارهای حل موانع و مسائل سرمایه گذاران ارائه شود تا نسبت به پیگیری و حل این مسائل اقدامات جدی و اساسی را انجام دهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4537

به "حضور سرمایه گذاران گردشگری را به محور توسعه استان اردبیل تبدیل کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سرمایه گذاران گردشگری را به محور توسعه استان اردبیل تبدیل کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید