حریرچی: ثبت نام واکسن کرونا حضوری نیست

به گزارش هیو بلاگ، تهران (پانا) - معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مردم به هیچ وجه مراجعه حضوری نداشته باشند، گفت به وسیله مراکز بهداشت برای مشخص زمان مراجعه حضوری با افراد تماس گرفته می گردد.

حریرچی: ثبت نام واکسن کرونا حضوری نیست

ایرج حریرچی در برنامه طبیب با اشاره به اینکه از فردا از تبریز و به طور همزمان در سراسر کشور واکسیناسیون افراد 80 ساله به بالا آغازمی گردد، مطرح نمود: این افراد گروه یک از فاز دوم واکسیناسیون هستند که ما آدرس و تلفن قریب به اتفاق آنها را داریم.

وی ادامه داد: لذا در مورد افرادی که به مراکز درمانی مراجعه داشته اند ثبت نام لازم نیست اما افرادی که سابقه مراجعه ندارند از هفته آینده شماره تلفنی اعلام شده تا با تماس با آن نسبت به ثبت نام آنها اقدام گردد.

معاون کل وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: لذا از مردم خواهش می کنیم مراجعه حضوری به مراکز و بیمارستان ها نداشته باشند، چون واکسیناسیون عمدتا در مراکز درمانی انجام نشده و استادیوم ها، بیمارستان های راه اندازی نشده برای این امر تجهیز شده اند و تجمع آنها فقط ریسک بالا رفتن خطر را بیشتر می نماید.

حریرچی در انتها با اشاره به اینکه به ترتیب افراد بالای 75 و 65 سال نیز به وسیله سامانه اینترنتی ثبت نام خواهند شد، اظهار کرد: در این طرح نام، نام خانوادگی و شماره تلفن و کدملی افراد دریافت شده و پس از آن موقع مراجعه به آنها اطلاع داده شده و یک هفته و یک روز قبل از واکسیناسیون نیز برای آنها پیغام ارسال می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8079

به "حریرچی: ثبت نام واکسن کرونا حضوری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریرچی: ثبت نام واکسن کرونا حضوری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید