تیراندازی در یک باشگاه شبانه آمریکا، 2 نفر کشته شدند 8 تن زخمی

به گزارش هیو بلاگ، پلیس ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا گفت: در تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر گرینویل، دستکم 2 تن جان خود را از دست داده و هشت تن دیگر زخمی شده اند که حال نیمی از آنان وخیم است.

تیراندازی در یک باشگاه شبانه آمریکا، 2 نفر کشته شدند 8 تن زخمی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران؛ پلیس پیش از ساعت 2 بامداد روز یکشنبه در جریان وقوع ناآرامی در یک باشگاه شبانه و فرار گروه زیادی از مردم به علت تیراندازی در داخل آن نهاده شد. اما هنوز کسی در ارتباط با این حادثه دستگیر نشده است.

به گفته پلیس؛ در هنگام وقوع این حادثه، شمار زیادی از مردم به مناسبت چهارم ژوئیه (روز استقلال آیالات متحده)، داخل این باشگاه بوده اند.

در روزهای اخیر سرعت همه گیری ویروس کرونا در کارولینای شمالی زیاد و شمار آزمایش های مثبت این ایالت، سه برابر میزان توصیه شده، بوده است.

گرینویل در اواخر ماه گذشته (ژوئن) یکی از بالاترین نرخ های ابتلا به بیماری کووید 19 را در ایالات متحده داشته و نخستین شهر این ایالت بوده که کاربرد ماسک را اجباری اعلان نموده است.

هنری مک مستر فرماندار کارولینای شمالی چند روز پیش یادآوری کرد که محدودیت های برگزاری نشست و گردهمایی های عظیم را لغو ننموده است و برگزاری برنامه در باشگاه های شبانه یا برگزاری کنسرت موسیقی غیرقانونی است.

آسوشیتدپرس روز دوم تیر ماه (دوشنبه گذشته) نیز گزارش داد: در جریان تیراندازی در شهر شارلوت واقع در ایالت کارولینای شمالی 2 نفر کشته و هفت تن هم مجروح شدند.پنج نفر دیگر نیز پس از این تیراندازی، بر اثر برخورد خودرو با آنها مجروح شدند.

به گفته پلیس شواهد حاکی از آن است که چندین فرد تیرانداز دراین ماجرا نقش داشته اند.به جزئیات بیشتر و انگیزه این تیراندازی اشاره ای نشده است.

آسوشیتدپرس روز گذشته (یکشنبه) از وقوع تیراندازی در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا که یک کشته و 11 مجروح برجای گذاشت خبر داده بود.

شهر مینیاپولیس کانون انتشار اعتراض های سراسری در آمریکا علیه نژادپرستی به علت قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفید پوست آمریکایی بود.

این خشونت ها در حالی رخ می دهد که آمریکا هم زمان با همه گیری و تلفات بی سابقه ویروس کرونا، درگیر گسترده ترین اعتراض های مدنی مردم علیه ستم و بی عدالتی اجتماعی و تبعیض نژادی پلیس علیه رنگین پوستان به ویژه سیاهپوستان، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان این کشور است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4285

به "تیراندازی در یک باشگاه شبانه آمریکا، 2 نفر کشته شدند 8 تن زخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در یک باشگاه شبانه آمریکا، 2 نفر کشته شدند 8 تن زخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید