فراوری انبوه لیموزین آئوروس پوتین در 2021 شروع می گردد

به گزارش هیو بلاگ، فراوری انبوه خودرو های آئوروس، همان برند داخلی که برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه لیموزین ساخته است، از اوایل 2021 شروع می گردد.

فراوری انبوه لیموزین آئوروس پوتین در 2021 شروع می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، فراوری انبوه خودرو های آئوروس، همان برند داخلی که برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه لیموزین ساخته است، از اوایل 2021 شروع می گردد.

این خبر پس از ملاقات دنیس مانتوروف، وزیر بازرگانی روسیه از کارخانه فورد سولرز در منطقه خاص مالی آلابوگا در جمهوری تاتارستان توسط وزارت صنعت و بازرگانی این کشور منتشر شد. این خودرو ها در این کارخانه مونتاژ می شوند.

پس از فراوری چندین خودروی آزمایشی آئوروس در 2020، انتظار می رود 360 خودرو از این مدل در سه ماهه اول 2021 فراوری گردد. ظرفیت فراوری این کارخانه طبق برنامه تا 2022 تقریبا 5 برابر شده و به بیش از 1700 خودرو میرسد. این کارخانه بالاخره تا 2024 سالانه بیش از 5200 خودرو فراوری خواهد نمود.

وزارت صنعت و بازرگانی روسیه گفت: سیستم ربات این کارخانه امکان کار های پیچیده فنی را فراهم می نماید. ما از فناوری های فراوری دیجیتال به علاوه فناوری های واقعیت مجازی اتوماتیک استفاده می کنیم.

فراوری خودرو های جدید ساخت روسیه که بخشی از یک پروژه با عنوان کورتژ هستند، طی مراسم تحلیف ریاست جمهوری پوتین در می 2017 با پرده برداری است یک لیموزین شروع شد. این خودرو اولین بار برای مقامات روسیه طراحی شده بود و بعد تصمیم گرفته شد که در بازار های خارجی و داخلی در اختیار عموم هم گذاشته گردد.

علی رغم اینکه بیش از یک سال تا راه اندازی فراوری انبوه آن باقی مانده، بیش از 600 خودرو با سفارش قبلی برای خودرو های لوکس روسیه ساخته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1098

به "فراوری انبوه لیموزین آئوروس پوتین در 2021 شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه لیموزین آئوروس پوتین در 2021 شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید