تعدادی از خدمه ناو هواپیمابر جورج بوش به ویروس کرونا مبتلا شدند

به گزارش هیو بلاگ، یک مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا گفت تعدادی از ملوانان ناو هواپیمابر جورج بوش به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

تعدادی از خدمه ناو هواپیمابر جورج بوش به ویروس کرونا مبتلا شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جنیفر کرَگ سخنگوی نیروی هوایی دریایی آتلانتیک ارتش آمریکا شامگاه پنجشنبه از ابتلای تعدادی از خدمه ناو هواپیمابر جورج دبلیو بوش به ویروس کووید19 خبر داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، کرگ در ایمیلی به نشریه نِیوی تایمز ضمن تایید ابتلای تعدادی از خدمه این شناور نظامی آمریکا گفت آنها قرنطینه شده و در حال طی کردن فرایند درمان هستند.

وی از ارائه تعداد دقیق خدمه ناو هواپیمابر جورش بوش که به این بیماری مبتلا شده اند، انتشار چنین اطلاعاتی می تواند امنیت عملیاتی آن را به خطر بیاندازد.

بر این اساس، شناور نظامی مذکور، دومین ناو هواپیمابر آمریکایی است که عرصه طغیان ویروس کرونا شده است. قبل از آن، در ناو تئودور روزولت حداقل 1000 ملوان به این بیماری مبتلا شده بودند.

اولین شیوع ویروس کرونا در ناو تئودور روزولت به اخراج برت کروزیر فرمانده این ناو منجر شد. وی طی نامه ای به مقامات آمریکا درباره شرایط حاد شیوع ویروس کرونا در این ناو هشدار داده و از آنها خواسته بود که اقدام سریعی در این باره انجام دهند. درز این نامه به رسانه ها در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) منجر به اخراج این فرمانده شد که وی نیز به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4675

به "تعدادی از خدمه ناو هواپیمابر جورج بوش به ویروس کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدادی از خدمه ناو هواپیمابر جورج بوش به ویروس کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید