تصاویر سری ترین مرکز جاسوسی انگلیس

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران: مرکز ارتباطات دولتی(GCHQ) یکی از سری ترین مراکز جاسوسی انگلیس است که تمامی ارگانهای جاسوسی این کشور از جمله MI5 و MI6 در آنجا قادرند استراق سمع نمایند، مکالمات تلفنی را گوش دهند و پیامک و ایمیل ها را کنترل نمایند.

تصاویر سری ترین مرکز جاسوسی انگلیس

به گزارش گروه رسانه ها خبرنگاران، مرکز ارتباطات دولتی(GCHQ) یکی از سری ترین مراکز جاسوسی انگلیس است که تمامی ارگانهای جاسوسی این کشور اعم از MI5 و MI6 در آنجا قادرند استراق سمع نمایند، مکالمات تلفنی را گوش دهند و پیامک و ایمیل ها را کنترل نمایند.

دیوارهای بلند این مرکز که در حاشیه چلتنهام قرار گرفته است با توری های فلزی به ارتفاع دو متر که بالای آن سیم خاردار کشیده شده، احاطه شده است. علاوه بر این ها ده ها نگهبان، چندین پست بازرسی و دوربین های مدار بسته نیز از دفاتر این مرکز و فناوری فوق پیشرفته آن محافظت می نمایند.

یکی از وظایف این مرکز برقراری ارتباط با شرکت ها برای محافظت از حمله به سیستم امنیتی آنها می باشد. در انگلیس از هر ده شرکت، به هشت مورد از آنها حمله سایبری می گردد.

شب گذشته دیوید کامرون به شرکت های اینترنتی هشدار داد که حتما باید با این آژانس امنیتی همکاری داشته باشند تا از حمله سایبری به آنها توسط تروریست ها جلوگیری گردد،به گفته دیوید کامرون هدف اصلی این مرکز حفظ شهروندان انگلیسی از حملات تروریستی و جرم و جنایت می باشد.

لازم به ذکر است بیش از پنج هزار نفر پرسنل GCHQ در مرکز گلاسترشیر که هم اندازه ورزشگاه ویمبلی است و در ساختمانی که به خاطر شکلش لقب دونات گرفته است مستقرند.

منبع: شبکه خبر

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1640

به "تصاویر سری ترین مرکز جاسوسی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر سری ترین مرکز جاسوسی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید