تا آخرین ریال تعهدات متروی کلان شهرها را پرداخت می کنیم

به گزارش هیو بلاگ، رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: وظیفه دولت تنها یاری به شهر تهران به عنوان مرکز ایران نیست و مشارکت ما در توسعه حمل و نقل ریلی در سایر شهرها همچون تبریز، مشهد، شیراز ، اصفهان و البرز ادامه دارد و تا آخرین ریال تعهدات را پرداخت خواهیم کرد.

تا آخرین ریال تعهدات متروی کلان شهرها را پرداخت می کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، محمد باقر نوبخت در مراسم شروع عملیات اجرایی احداث خط 10 و توسعه شمالی خط 7 متروی تهران که عصر امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، اظهار کرد: دولت موظف است برای رفاه حال مردم، در فعالیت های قطار شهری تهران مشارکت کند.

وی ادامه داد: در سال گذشته در خواست حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان از دولت در قالب اوراق مشارکت محقق شد. در حال حاضر هم دولت با همه مسائل به تعهدش عمل نموده و امکان استفاده از تبصره 18 را نیز برای شهرداری تهران فراهم نموده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان نمود: وظیفه دولت تنها یاری به شهر تهران به عنوان مرکز ایران نیست و مشارکت ما در توسعه حمل و نقل ریلی در سایر شهرها همچون تبریز، مشهد، شیراز ، اصفهان و البرز ادامه دارد و تا آخرین ریال تعهدات را پرداخت خواهیم کرد.

نوبخت اضافه نمود: در سال 99، 8 هزار و 500 میلیارد تومان برای همکاری در شهرها با شهرداری ها برای مترو تخصیص داده شده که سهم تهران متناسب با برنامه و اولویت کمیت عظیم آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ارتباط با اقدامات دولت در راستای توسعه حمل و نقل ریلی گفت: مرکز استان همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی به شبکه سراسری وصل شده است و سال جاری کردستان هم به این شبکه سراسری متصل خواهد شد.

4105

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5264

به "تا آخرین ریال تعهدات متروی کلان شهرها را پرداخت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا آخرین ریال تعهدات متروی کلان شهرها را پرداخت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید