بیست پارک یزد بازپیرائی شده است

به گزارش هیو بلاگ، عباسی رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: از ابتدای شورای پنجم تا به امروز 20 پارک شاخص شهر بازپیرائی شده است.

بیست پارک یزد بازپیرائی شده است

به گزارش خبرنگار از ، محسن عباسی رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: براساس نظرسنجی های انجام از ابتدای کار شورای پنجم و نتایج حاصل از آن ساماندهی و بازپیرائی پارک های موجود در سطح شهر در اولویت برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و پنجم و شهرداری قرار گرفته است.

عباسی اضافه نمود: برهمین اساس تا به امروز بیست پارک شاخص شهر از جمله پارک های باغ ملی، آزادگان، آزادشهر، پرستار، وحشی بافقی و پارک جوان بازپیرائی و مرمت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اضافه نمود: افزایش مساحت پارک ها، تقویت و توسعه گونه های گیاهی و کاشت گیاهان کم آبخواه و سازگار با اقلیم خشک و کویری شهر، کف سازی و مرمت کف ها از جمله اقداماتی است که در پارک ها و بوستان های سطح شهر اجرا شده است.

او توضیح داد: با توجه به توسعه شهر و ساخت قسمت های جدید شهری در طرح تفصیلی مناطقی برای ساخت فضای سبز و بوستان در مناطقی که از ده سال گذشته ساخته شده از جمله مناطق رزمندگان، فراز و مهرآوران در نظر گرفته شده است.

غ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1163

به "بیست پارک یزد بازپیرائی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست پارک یزد بازپیرائی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید