برای فوتبال ایران باید مدیر خارجی آورد، نمی گردد نمره قبولی داد

به گزارش هیو بلاگ، عباس محمدرضایی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص اتفاقات سال گذشته گفت: متأسفانه سال 98 برای مردم ایران شبیه به یک کنکور بود و به سختی از آن به سلامتی عبور کردند. مسائل برای مردم از ابتدای سال تا سرانجام آن تمامی نداشت. خبرهای خوبی نشنیدیم و اتفاقات ناگواری در کشور ما رقم خورد. امید می رود سال 1399 سالی خوب، پربرکت و زیبا برای مردم ایران باشد.

برای فوتبال ایران باید مدیر خارجی آورد، نمی گردد نمره قبولی داد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص فوتبال ایران در سالی که گذشت، گفت: فوتبال خوبی را شاهد نبودیم. متأسفانه عدم مدیریت صحیح باعث شد تا در رده ملی پیروز نباشیم. جام ملت ها را به راحتی از دست دادیم و نتوانستیم به فینال آن صعود کنیم ضمن اینکه تیم امید که شرایط خوبی داشت، به دلیل کینه توزی و سوءمدیریت، نتوانست پس از 44 سال به المپیک راه یابد. برای استقلال هم سال سختی بود. آنها با استراماچونی به صندلی خوبی رسیدند اما مدیریت ضعیف و ناتوانی که در استقلال وجود داشت، باعث شد این تیم دچار تحولات زیادی شده و از فرایند صعودی دور گردد.

محمدرضایی تأکید کرد: کاش به جای آنکه بازیکن خارجی وارد ایران می کردیم، مدیران خارجی کاربلد برای فوتبالمان می آوردیم؛ شاید آنها بتوانند تغییرات اساسی در مدیریت فوتبال و حتی ورزش کشور ما به وجود آورده و شرایط ورزش کشور را بهبود ببخشند. تغییرات پی درپی در مدیریت فوتبال و باشگاه ها باعث شده تا تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس هرگز روی خوش نبینند. استعفای زودهنگام انصاری فرد و فتح الله زاده نشان داد که شرایط آنقدر سخت است که حتی مدیران باتجربه هم نمی توانند کاری انجام دهند.

وی بیان نمود: بدهی های کلان، دلیل اصلی این استعفاها است. اگر مدیران قوی تر را هم به این دو باشگاه بیاوریم، آنها توان پرداخت بدهی های میلیاردی را ندارند و مانند فتح الله زاده و انصاری فرد، خیلی زود باشگاه را ترک خواهند کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: چین با آن همه جمعیت همواره در مدیریت زبانزد است، آنها توانسته اند در جهان آقایی نمایند به دلیل آنکه از مدیران باتجربه و قوی استفاده می نمایند اما در کشور ما چنین اتفاقی هرگز رخ نمی دهد و این شرایط بد، تنها نشان دهنده حضور مدیران ضعیف است.

محمدرضایی در خصوص تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: این یک اتفاق شوم برای بیشتر کشورهای جهانست چرا که باید لیگ را زودتر تعطیل می کردیم. کشورهای صاحب فوتبال هم در این روزها لیگ خود را تعطیل کردند. برای ریشه کن شدن این بیماری نیازمند یک عزم ملی هستیم. پرستاران زحمات زیادی می کشند اما کارمندان بانک، پستچی ها و کسانی که با مردم در ارتباط هستند، به نوعی فراموش شده اند. دولت باید راه حل بهتری اتخاذ کند که این بیماری هر چه سریعتر از کشور ما بیرون برود و آرامش به ایران بازگردد.

وی توضیح داد: من با اینکه می توانستم به شمال کشور بروم، اما خانه نشین شده ام چرا که می گویند بهترین جا ماندن در خانه است بنابراین به مردم توصیه می کنم در خانه بمانیم تا هر چه سریعتر این بیماری از بین برود و دوباره بتوانیم همدیگر را در آغوش بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2815

به "برای فوتبال ایران باید مدیر خارجی آورد، نمی گردد نمره قبولی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای فوتبال ایران باید مدیر خارجی آورد، نمی گردد نمره قبولی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید