باهر: 3 سال است برای استخدام در رفت و آمد هستم، گاهی پول کرایه هم ندارم

به گزارش هیو بلاگ، ملی پوش سابر کشورمان از فرایند کند استخدامش گلایه کرد.

باهر: 3 سال است برای استخدام در رفت و آمد هستم، گاهی پول کرایه هم ندارم

فرزاد باهر ارسباران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تمرینات شمشیربازان کشورمان در دوران شیوع کرونا گفت: در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا شرایط تمرین برای همه ورزشکاران به گونه ای است که باید در استان خودشان تمرین کنند و اجازه برگزاری اردو صادر نشده است. من هم در استان خودم آذربایجان شرقی شرایط خوبی دارم و یک سالن در اختیارم قرار گرفته است. خوشبختانه هر زمان بخواهم تمرین می کنم.

وی در ادامه افزود: آقایان فخری، قربانی و مهدی چراغی در جریان تمرینات هستند. گروهی در فضای مجازی داریم و تمرینات را در گروه قرار می دهیم و مربیان بر آن نظارت دارند.

ملی پوش سابر کشورمان در مورد آخرین شرایط استخدامش در استان آذربایجان شرقی گفت: قرار بود در اداره کل استان آذربایجان شرقی استخدام شوم، ولی سه سال است در رفت و آمد هستم و استخدام نشدم . فعلاً که در انتظار هستم و می گویند منتظر دستور وزارت ورزش هستیم . کارشناسان استخدام وزارت می گویند باید منتظر باشید تا جلسه تشکیل شود. می گویند در این مدت جلسه بوده، ولی نام شما مطرح نشده است .

وی خاطر نشان کرد: از شهر ما دو سه نفر هستیم که مدال جهانی و آسیایی داریم، ولی استخدام نشدیم. یونس سرمستی هم استخدام نشده است. وی در شهرداری تبریز شغل دارد، اما من شغلی ندارم و متأسفانه فقط وعده و وعید شنیدم.

باهر یادآور شد: در استان فقط می گویند تمرین کن و به فکر المپیک باش. من گاهی پول ایاب و ذهاب نداشتم. در این پنج شش ماه هم با لغو مسابقات هیچ دریافتی و پاداشی نداشتم. قبل از این در اعزام ها پاداش داشتیم که آنهم قطع شده است. امیدوارم مشکل استخدام من در استان مان برطرف شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4915

به "باهر: 3 سال است برای استخدام در رفت و آمد هستم، گاهی پول کرایه هم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باهر: 3 سال است برای استخدام در رفت و آمد هستم، گاهی پول کرایه هم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید