بازگشایی اماکن ورزشی منوط به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت

به گزارش هیو بلاگ، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با توجه به شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان، بازگشایی استادیوم ها و باشگاه های ورزشی منوط به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت دستورالعمل هاست.

بازگشایی اماکن ورزشی منوط به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد آزادی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، دوشنبه 12 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: طبق آخرین دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و وزارت ورزش و جوانان، شهرستان ها به سه شرایط سفید، زرد و قرمز تقسیم بندی شده اند و به تمامی هیات های ورزشی و ادارات شهرستانی رعایت همه 9 بند دستورالعمل برای بازگشایی اماکن ورزشی ابلاغ شده است.

وی افزود: شهرستان های با شرایط سفید هیچ محدودیتی ندارند ولی رعایت نکات دستورالعمل، تست بهداشتی، دریافت کدرهگیری از سامانه معاونت بهداشت، آزمون و تکمیل فرم های خوداظهاری در شهرستان هایی که شرایط قرمز دارند، برای بازگشایی استادیوم ها و باشگاه های ورزشی الزامی است.

آزادی بیان نمود: در شهرستان های با شرایط قرمز، ورزش های پربرخورد به طور کامل تعطیل بوده ولی ورزش های انفرادی با رعایت دستورالعمل آزاد خواهدبود.

وی ادامه داد: همچنین ورزش های انفرادی با برخورد کم نظیر بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی ادامه خواهد یافت.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص مسابقات فوتبال لیگ دسته یک نیز گفت: تیم 90 ارومیه با رعایت فاصله گذاری و بهداشت و پشت سر گذاشتن تست های PCR تمرینات خود را شروع نموده است.

مسابقات و اماکن مختلف ورزشی استان آذربایجان غربی از اسفند 98 به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است.

تیم فوتبال 90 ارومیه به عنوان نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته اول، اواخر خردادماه رقابت خود را با حریفان شروع خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3796

به "بازگشایی اماکن ورزشی منوط به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی اماکن ورزشی منوط به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید