افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت

به گزارش وبلاگ آرمان، شهرداری تهران در جهت حرکت به شهر هوشمند و با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش احتیاج به حضور شهروندان در اماکن عمومی، اقدام به غیرحضوری کردن تعدادی دیگر از سرویس های شهرسازی نموده است.

افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آرمان، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط ویژه شهر تهران در مقابله با شیوع کرونا و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سعی کردیم تعداد دیگری از سرویس های شهرسازی که در آن شهروندان الزام به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک شهر داشتند را بصورت غیرحضوری نیز ارائه نماییم و شهروندان می توانند به وسیله سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir به صورت غیرحضوری این خدمات را دریافت نمایند.

به گفته فرجود، خدمات خاتمه کار آپارتمانی، دریافت رسید نقشه و دریافت فرم های عوارض و خلافی از جمله مهمترین خدماتی است که در این مرحله بصورت غیر الکترونیک نیز ارائه شده اند و برای دریافت آن ها دیگر لزومی به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک یا سایر واحد های شهرداری نیست، شهروندان همچنین می توانند فرم های اعلام عوارض صدور پروانه و عوارض نظارت فنی را در سامانه تهران من مشاهده نمایند.

فرجود تاکید نمود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران پیش از این و با هدف هوشمندسازی سرویس های شهرسازی، کارتابل شهروندی شهرسازی را در سامانه تهران من راه اندازی نموده است که علاوه بر خدمات فوق، شهروندان می توانند اطلاعات کامل و سوابق پرونده های شهرسازی خود را مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید