اعطای یک میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی صنایع دستی زنجان

به گزارش هیو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از اعطای یک میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی در این استان خبر داد.

اعطای یک میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی صنایع دستی زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیرارجمند دوشنبه 9 تیرماه، با اشاره به اعطای تسهیلات در استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای همکاری و مساعدت با هنرمندان فعال حوزه صنایع دستی در زمینه مشاغل خانگی و طرح های پشتیبان، پس از هم اندیشی، تعامل و جلسات مکرر با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید از اعتبارات سال گذشته یک میلیارد ریال تسهیلات کم بهره باقی مانده بود که به صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی پرداخت می شود.

او اظهار کرد: در سال گذشته، 129 طرح مشاغل خانگی با تأیید کارگروه اشتغال استان پیروز به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه مشاغل خانگی از بانک های عامل شده اند.

ارجمند اضافه کرد: اشتغال زایی ایجاد شده از محل پرداخت تسهیلات به 289 نفر در قالب 150طرح صنایع دستی، 129 فقره مجوزهای مشاغل خانگی صادر شده مستقل و 10 فقره مجوزهای مشاغل خانگی صادرشده پشتیبان در سال 98 است. شمار صنعتگران دارای بیمه در استان زنجان به 1138 نفر رسیده است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان گفت: در سال گذشته، در مجموع بیش از 61میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4274

به "اعطای یک میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی صنایع دستی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای یک میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی صنایع دستی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید