استقلال به این باخت احتیاج داشت، تعلل دیگر جایز نیست

به گزارش هیو بلاگ، مهدی فنونی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شکست تیم فوتبال استقلال برابر ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: با اینکه استقلال برابر ماشین سازی مغلوب شد، اما یک بازی قابل قبول را ارائه کرد؛ آنها در نیمه اول گل زدند و انتظار می رفت که این تیم بتواند ماشین سازی را هم در تهران شکست دهد اما دو اشتباه فاحش از مدافعان استقلال باعث شد تا در خاتمه، نتیجه را همچون بازی دور رفت به ماشین سازی واگذار کند.

استقلال به این باخت احتیاج داشت، تعلل دیگر جایز نیست

وی ادامه داد: آبی پوشان از سه بازی، چهار امتیاز کسب کردند و پنج امتیاز را از دست دادند و این مدیران استقلال هستند که باید بیشتر کوشش نمایند که سرمربی تیم بار دیگر به ایران بازگردد. تعلل دیگر جایز نیست چرا که روز دوشنبه استقلال باید برابر تیمی به میدان برود که یکی از بهترین تیم های حال حاضر کشور است. اگر قرار باشد باز هم آبی پوشان بدون سرمربی، مقابل سپاهان قرار گیرند، روز خوشی در انتظار استقلال نخواهد بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: استقلال به این باخت احتیاج داشت چرا که استراماچونی باید هر طور که شده به ایران بازگردد اگرچه خود او هم در مصاحبه هایش اعلام نموده که نگران شرایط استقلال است و دوست ندارد تیمش نتایج را واگذار کند اما حالا وقت عمل کردن است و استراماچونی باید هر چه سریعتر خود را به تهران رسانده و راهنمایی تیم را بر عهده بگیرد.

فنونی زاده توضیح داد: وریا غفوری آنچه را که در توان داشته برای موفقیت استقلال به کار گرفته، او زحمات زیادی در این چند وقت کشید و نقش سرمربی، سرپرست و مدیرعامل را به خوبی ایفا کرد اما باید بپذیریم او هم توان و ظرفیتی دارد و نمی تواند به همه امور رسیدگی کند بنابراین مدیران استقلال باید هر چه زودتر این مشکل را رفع نموده تا سرمربی استقلال دوباره به جمع آبی پوشان بازگشته و تیم را راهنمایی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1172

به "استقلال به این باخت احتیاج داشت، تعلل دیگر جایز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به این باخت احتیاج داشت، تعلل دیگر جایز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید