استقبال جامعه هدف بهزیستی از جشنواره همایش ادبیات عاشورایی

به گزارش هیو بلاگ، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از برگزاری همایش ادبیات عاشورایی استقبال خوب و قابل توجهی داشتند.

استقبال جامعه هدف بهزیستی از جشنواره همایش ادبیات عاشورایی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، مراسم تجلیل از برگزیدگان همایش ادبیات عاشورایی با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه امسال در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار گردید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم اظهار کرد: احتیاج هست تا سازمان در خصوص برگزاری چنین برنامه هایی بیشتر سرمایه گذاری کند و البته این به مفهوم انتقال دبیرخانه این جشنواره به تهران نیست و تنها با افزایش بودجه و مشارکت بیشتر شهر ها به صورت گسترده تر برگزار گردد.

وی افزود: همایش ادبیات عاشورایی می تواند همه اقشار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور را مخاطب خود قرار بدهد و آموزش لازم به فرزندان تحت پوشش داده گردد تا در همایش های مشابه مشارکت نمایند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید نمود: در خصوص سایر مناسبت های مختلف که در طول سال داریم دبیرخانه همایس ادبیات عاشورایی می تواند با گسترش برنامه های خود بحث کیفی و کمی کار را به خوبی مدیریت کند.

قبادی دانا گفت: بخش های مختلف سازمان بهزیستی کشور مثل مدیریت دفتر بچه ها و نوجوانان، زنان و خانواده و بخش های این چنینی هم میتوانند مشارکت خوبی در برگزاری جشنواره هایی مثل همایش ادبیات عاشورایی داشته باشند.

وی به مشارکت مراکز شبه خانواده و همچنین مراکز شبانه روزی در برنامه های مشابه جشنواره همایش ادبیات عاشورایی تاکید نمود و گفت: در صورت گسترش کار همه جامعه هدف میتوانند مخاطب جنبه های مختلف کار قرار بگیرند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: خوشبختانه جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از برگزاری همایش ادبیات عاشورایی استقبال خوب و قابل توجهی داشتند.

قبادی دانا از افزایش شهر های مشارکت نماینده و فرستنده اثر به دبیرخانه همایش ادبیات عاشورایی اطلاع داد و اظهار داشت: در نظر داریم این همایش ها را در سایر استان های کشور برگزار کنیم و البته دبیرخانه این همایش به طور ثابت در استان فارس مستقر باشد و به فعالیت های خود ادامه دهد.

در انتها مراسم از نفرات برتر با اهدای جوایز توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور قدردانی شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7235

به "استقبال جامعه هدف بهزیستی از جشنواره همایش ادبیات عاشورایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال جامعه هدف بهزیستی از جشنواره همایش ادبیات عاشورایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید